کد خبر: 141735
A

امام جمعه کرج: دشمن می‌خواهد دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها را مقابل نظام قرار دهداروپایی ها در اغتشاشات نقش داشتند

حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج: مردم طی اغتشاشات اخیر خوب مدیریت کردند و امنیت ما، مردم نهاد است. دشمنان قصد داشتند که وحدت ما را برهم بزنند، اما موفق نشدند و موفق هم نخواهند شد، مردم ما را نشناخته اند، زیرا مردم ما از اول پیروزی انقلاب، نقش اساسی را در ایجاد امنیت داشته‌اند. نگرانی دشمن از پیشرفت هموطنان دهه هشتادی و دهه نودی است و می‌خواهند آنان را در تنگنا قرار دهد.

امام جمعه کرج: دشمن می‌خواهد دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها را مقابل نظام قرار دهداروپایی ها در اغتشاشات نقش داشتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ مهرماه کرج، گفت: نباید فراموش کنیم که استکبار به دلیل روحیه استعماری که دارد سعی می‌کند ملت‌ها را زیر یوغ خود بیاورد و از استقلال ملت‌ها ناراحت می‌شود.

وی با بیان اینکه سالروز انتقاد شدید امام از کاپیتولاسیون را در پیش داریم که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت، افزود: به تعبیر امام این مصوبه سند بردگی ملت ایران است و بعد از آن رژیم پهلوی چاره‌ای جز دستگیری امام برای خودش ندید و با ۱۰۰ کماندو به خانه امام در قم آمدند و ایشان را به تهران آوردند و بعد از آن به ترکیه تبعید کردند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی دشمن می‌بیند که منفعتی از کشور نصیبش‌ نمی‌شود شروع به دسیسه می‌کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه کرج افزود: اروپاییان در این دوره از اغتشاشات ایران نقش داشتند و برخی کشورها مثل هلند از تبعه خود خواستند تا کشور ما را ترک کنند که این نوعی دامن زدن به آشوب‌ها است و این که در حفظ امنیت سفارت ایران در کشورهای خودشان تعلل کردند، نمونه‌ای از دخالت آنان محسوب می‌شود.

حسینی همدانی تصریح کرد: مردم طی اغتشاشات اخیر خوب مدیریت کردند و امنیت ما، مردم نهاد است. دشمنان قصد داشتند که وحدت ما را برهم بزنند اما موفق نشدند و موفق هم نخواهند شد، مردم ما را نشناخته اند زیرا مردم ما از اول پیروزی انقلاب، نقش اساسی را در ایجاد امنیت داشته‌اند. نگرانی دشمن از پیشرفت هموطنان دهه هشتادی و دهه نودی است و می‌خواهند آنان را در تنگنا قرار دهد.

وی با بیان اینکه باید به خانواده ها تذکر دهیم که نقشه دشمن در خصوص فرزندان جامعه است و خانواده‌ها باید مراقبت کنند، افزود: سعی می‌کنند القا کنند که کشور را در تنگنا قرار داده اند اما باید بدانند که گفتمان امروز ما مثل همیشه نه گفتمان سازش بلکه گفتمان مقاومت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تذکری را باید به دولتی‌ها بدهیم تا نکند عملکرد و بیانات‌شان طوری باشد که مورد سوء استفاده سایرین قرار بگیرد، از اعضای دولت انقلابی انتظار بیشتری می‌رود، برخی اظهار نظرها جامعه را دو قطبی می‌کند.

امام جمعه کرج گفت: به همه کسانی که در این روزها ساکت هستند اما زمانی در تمام تریبون‌های دراختیار صحبت می کردند باید گفت که مردم خوب رصد می‌کنند و آن موقعی که انتخابات می‌شود مردم اظهار نظر در این روزها را یک شاخص درنظر می‌گیرند؛ مردم این سکوت را یک امتیاز منفی برای آنان درنظر می‌گیرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر