کد خبر: 141768
A

ادعای ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: اکانت علی کریمی را ۵/۳ میلیون دلار از او خریده شده است تا مطالبی برای هدایت اغتشاش منتشر شود

روزنامه جوان نوشت: آخور امریکایی قطعاً افراد زیادی را تغذیه می‌کند، اما باید برای آن نوجوان ساده‌دلی که برای چندده‌هزار تومان پول در ایران به خیابان می‌آید و شعارنویسی می‌کند و سطل آتش می‌زند، دل سوزاند که با به خطر انداختن جان هموطنانش از این دلار‌های امریکایی سهمی نمی‌برد و سهم ناچیز ریالی دریافت می‌کند!

ادعای ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه: اکانت علی کریمی را ۵/۳ میلیون دلار از او خریده شده است تا مطالبی برای هدایت اغتشاش منتشر شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روزنامه جوان ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه پاسداران نوشت: افشای خبرنگار بی بی‌سی از پرداخت ۴۰۰ هزار دلار به یک خواننده رپ برای حمایت از حمله نظامی به ایران، خبر فروش اکانت علی‌کریمی به مبلغ گزاف میلیون‌دلاری، فروش اکانت مهناز افشار به مؤسسه‌ای وابسته به سازمان سیا، افشای درآمدزایی گزاف مصی‌علی‌نژاد از ویدئو‌های خانواده زندانیان امنیتی در ایران و اعتراف خود او به دریافت دستمزد از وزارت خارجه امریکا و ده‌ها مورد دیگر از این نمونه‌ها نشان از جریان سازمان‌یافته معامله غرب آشوبگر با سلبریتی‌هاست، اما ظاهراً سهم کسانی که در ایران با هدایت آنان دیوارنویسی می‌کنند یا سطل زباله آتش می‌زنند یا رفتار هنجارشکنانه برنامه‌ریزی شده انجام می‌دهند، فقط خرده پول ریالی است! کیسه‌های دلار برای سلبریتی‌های برج‌عاج‌نشین در امریکا و انگلیس و آلمان، و رفتن به دل اغتشاشات و قربانی کشته‌سازی آشوبگران شدن، سهم نوجوانان فریب‌خورده. غرب حتی در بیزینس با آشوبگران هم رعایت اصول تجارت لیبرالیسم را نمی‌کند!

رعنا رحیم‌پور، خبرنگار بی‌بی‌سی در توئیتی از «هیچ‌کس» خواننده رپ، خواست تا به عنوان هنرمندی که در خارج از ایران زندگی می‌کند، درباره اینکه از ارتش امریکا تقاضای بمباران ایران را کرده، شفاف‌سازی کند و علاوه بر این روشن بگوید که آیا برای فروش NFT خود (توکن‌های غیرقابل‌معاوضه) ۴۰۰ هزار دلار دریافت کرده و این دریافت با آن تقاضای حمله به ایران مرتبط است؟! «هیچ‌کس» البته به او جواب سربالا داده است. با این‌حال این فقط یکی از معاملات سلبریتی‌های خارج‌نشین با پنتاگون و سازمان جاسوسی امریکاست. یک منبع مطلع امنیتی نیز به «جوان» گفت اکانت علی کریمی به مبلغ گزاف ۵/۳ میلیون‌دلار (بالای ۱۰۰ میلیارد تومان) از او خریده شده است تا ضمن کمک به او برای حمایت از اغتشاشات در ایران، مطالبی برای هدایت اغتشاش از اینستاگرام او منتشر شود. اینستاگرام کریمی دو هفته پیش مطلبی را با «بگو» آغاز کرده بود (بگو پرستارای اورژانس برای مریضای...) که نشان می‌دهد او فراموش کرده مطالب ارسالی را ویرایش و کلمه «بگو» را از اول آن حذف کند!

مهناز افشار، اما خود درباره اکانت اینستاگرامش در توئیتی خبر داد که قرار است مطالب آموزشکده توانا را در اینستاگرام خود منتشر کند. توانا مؤسسه‌ای مستقر در هلند است که اعلام کرده از وزارت خارجه امریکا بودجه دریافت می‌کند، اما در واقع این مؤسسه بازوی رسانه‌ای سیا، سازمان جاسوسی امریکاست، هرچند این دو با هم فرقی نمی‌کنند و استفاده از نام وزارت خارجه به‌جای سیا برای این هنرمندان اعتبار و آبرو ایجاد نمی‌کند! کسانی مانند کامیار علایی، لادن برومند، رامین جهانبگلو، مهرانگیز کار، مهدی خلجی، ایوان مارویچ، مجید محمدی، آرش نراقی، محمدرضا نیکفر، منصور اسانلو، سعید پیوندی، نانسی پیرسن، نیما راشدان، محسن سازگارا، کتلین شیفر، حسن شریعتمداری، مریم معمارصادقی و اکبر عطری، اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب‌های فراری از ایران هستند که کمترین درخواست‌شان در قالب این مؤسسه، تحریم ایران و بمباران کل کشور با بمب‌افکن‌های امریکایی بوده است.

اما مصی علی‌نژاد در روز‌های اخیر دو بار افشا شد که چگونه و با چه حجمی سرش در آخور وزارت خارجه امریکاست. ابتدا صدای لورفته سالومه، مجری شبکه وهابی من‌و‌تو پخش شد که می‌گفت: «تازه فهمیدیم علی‌نژاد چه کثافتی است، چون به‌خاطر یک ویدئو که از مادر یکی از زندانیان گرفته بود، برای مدیرعامل من‌و‌تو ۱۰ هزار پوند بیل (صورت‌حساب) فرستاده بود». مورد دوم مصاحبه بی‌بی‌سی انگلیسی با او بود که مجری برنامه «هاردتاک» بخش جهانی بی‌بی‌سی از علی‌نژاد می‌پرسد: «زنان موفق زیادی در ایران مثل خلبانان، ورزشکاران، هنرمندان و مهندسان هستند. آیا برایت مهم نیست که ایرانی‌ها بگویند مهره امریکا هستی؟» و علی‌نژاد وقیحانه پاسخ می‌دهد: «برای من مهم نیست که از چه کسی پول می‌گیرم بلکه می‌خواهم صدای کسانی باشم که من را می‌خواهند!»

این آخور امریکایی قطعاً افراد بیشتری را تغذیه می‌کند، اما باید برای آن نوجوان ساده‌دلی که برای چندده‌هزار تومان پول در ایران به خیابان می‌آید و شعارنویسی می‌کند و سطل آتش می‌زند، دل سوزاند که با به خطر انداختن جان هموطنانش از این دلار‌های امریکایی سهمی نمی‌برد و سهم ناچیز ریالی دریافت می‌کند!

منبع: روزنامه جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر