کد خبر: 141790
A

نماینده مجلس:دشمن برای تخریب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی برنامه ریزی کرده است

سید احسان قاضی زاده هاشمی، رییس مجمع عالی بسیج خراسان رضوی صبح امروز در پانزدهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی در دنیا قرار دارد که برای. دشمن غیر قابل تحمل شده و این در حالی است که برخی‌ها دایم می‌گویند چرا میگویید دشمن و همه را دوست خود نمی‌دانیم.

نماینده مجلس:دشمن برای تخریب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی برنامه ریزی کرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید احسان قاضی زاده هاشمی، رییس مجمع عالی بسیج خراسان رضوی صبح امروز در پانزدهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی در دنیا قرار دارد که برای. دشمن غیر قابل تحمل شده و این در حالی است که برخی‌ها دایم می‌گویند چرا میگویید دشمن و همه را دوست خود نمی‌دانیم.

وی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم که مستقل و کشوری داشته باشیم که زیر سلطه استعمارگران و مستکبران نباشد، در افغانستان چندین هزار نیروی امریکایی و ناتو حدود ۲۰ سال حضور نظامی داشتند و این در حالی است که مابعد از پیروی انقلاب هیچ نیروی نظامی و یا پایگاه نظامی خارجی نداشتیم.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران کشوری مستقل است که قبل از پیروزی انقلاب با منابع نفتی فراوان گاو شیرده خوبی برای استکبار بود و امروز می‌بینم که کشور‌های حاشیه خلیج فارس این نقش را برای غربی‌ها ایفا می‌کنند.

وی اظهار کرد: ملت ایران یک مقاومت دیپلماتیک و جهانی در برابر تحریم‌های ظالمانه که در نوع و ساختار آن بی نظیر بود ایستادگی کرده، لذا کشور با ساختار‌های ایستادگی و مقاومت خاص در دنیا بوده که بعد از پیشرفت‌های مختلفی در حوزه هسته‌ای آن‌ها بلافاصله موضوع مذاکره را مطرح کردند.

رییس مجمع بسیج خراسان رضوی گفت: دشمن قصد داشت تفکر و دانش هسته‌ای را با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای از بین ببرد. غافل آنکه این روند با پیشرفت قابل ملاحظه ادامه پیدا کرد، لذا آمدند تا در مذاکرات نزدیکتر شوند و به هر ترفندی مقابل پیشرفت ایران را بگیرند.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: اصلی‌ترین ابزار آنان برای مقابله با صنعت هسته‌ای حرکت‌های تخریبی و ترور بود که آخرین اقدام آن‌ها این بود که تابستان امسال در اصفهان قصد عملیات تروریستی داشتند و چندین ماه عوامل خود را در کشور‌هایی آفریقایی آموزش دادند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی قرار گرفته که برای دشمن غیر قابل تحمل شده و لذا سعی دارند با هر ترفندی حرکت پیشرونده کشور را متوقف کنند که نمونه اخیر آن نقش صهیونیست‌ها در اغتشاشات اخیر بود که با پول سعودی‌ها به آن دامن زد.

عرصه فضای مجازی نیازمند جهاد تبیین است

نماینده مجلس خاطر نشان کرد: نقش‌آفرینی زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل بوده و در همه جا از حوزه علمی و تحصیلی و دانشگاهی تا اقتصادی و سیاسی و فرهنگی حضور فعال و با نشاط دارند، از سویی در ساختار فرهنگی کشور موضوع عفاف و حجاب بوده لذا به این موضوع ورود کرده و برجسته سازی و‌ موج‌های روانی و پمپاژ‌های تبلیغاتی در عرصه فضای مجازی به راه انداختند.

وی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی امروز نیازمند جهاد تبیین است، افزود: این عرصه نیاز به تبیین و کار جهادی و آگاه سازی و ارتقای سواد رسانه‌ای دارد چرا که هجمه‌ها متنوع شده و دشمن با ابهام و شبه افکنی بدنبال انحراف افکار عمومی است.

رییس مجمع بسیج خراسان رضوی بیان کرد: دشمن روی عرصه فضای مجازی برای تخریب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و امروز این عرصه نیازمند کار انقلابی و جهاد است.

پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر نقش آفرینی آحاد مردم است

رییس مجمع بسیج خراسان رضوی گفت: پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر نقش‌آفرینی آحاد مردم است و در طول این ۴۴ سال، ساختاری مردمی‌تر از بسیج با همه نوع سلایق و نگاه‌ها نداشتیم و خود این بسیج نیز مبتنی بر نقش آفرینی جوانان و نخبگان است، رویکردی که بتواند جوانانی که نیاز دارند یدگاهایشان دیده و شنیده شود.

وی ادامه داد: بسیج متعلق به هیچ گروه و جریان سیاسی نیست و متعلق به آحاد مردم است و مشارکت آفرینی و مشارکت بخشی در دستور کار مجمع بسیج است و تمام تاکید ما در خراسان رضوی نیز برمشارکت آفرینی اقشار مختلف مردم است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر