کد خبر: 14183
A

جلیلی: ترامپ با پیکر فلج نمی تواند رجز بخواند

سعید جلیلی با بیان اینکه تحریم‌ها را باید با قدرت بی‌اثر کرد نه با التماس، گفت: ملت ما هیچگاه التماس نکرده است. ملت ما با اقتدار ایستاد و تحریم‌ها را بی اثر کرد.

جلیلی: ترامپ با پیکر فلج نمی تواند رجز بخواند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سعید جلیلی شامگاه چهارشنبه 20 بهمن در جمع مردم شهر مشکین دشت استان البرز با بیان این که اگر دشمن از شما نترسد و نهراسد موجب امنیت بیشتر شما می شود یا اگر بداند با ملتی قوی و قدرتمند روبروست، افزود: آنچه مانع جنگ می شود ترس دشمن از قدرت و مقاومت شماست. راه نجات ملت در مقابله با تحریم ها نترسیدن و اتکا به درون است.
 
وی افزود: کسانی با تحریم هراسی مکمل حرکت دشمن بودند. این افراد تحریم ها را که باید بی اثر می شد برای دشمن موثر نشان دادند.
 
جلیلی اظهار داشت: تحریم ها را باید با قدرت بی اثر کرد نه با التماس. ملت ما هیچگاه التماس نکرده است. ملت ما با اقتدار ایستاد و تحریم ها را بی اثر کرد. عزم ملی و وحدت ملی آن است که همه نشان دهند اهرم تحریم هراسی  دیگر اثر ندارد.
 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کاسبان تحریم هراسی نیز بدانند کسانی که در داخل هم پای دشمن ملت را از تحریم ها می ترساندند نیز بدانند این کاسبی به پایان خود رسیده است.
 
وی اظهار داشت: با جرات می گویم اتکا به درون با مناسبات صحیح، پویا و فعال با بخش عمده جهان می توان با قدرت و توان بیشتر پیش رفت.
 
جلیلی با بیان این که امروز ما در اوج قدرت و توانایی هسیتم و شخصی در مقام ریاست جمهوری امریکا قرار گرفته که عنوان کتاب و مانیفست انتخاباتی اش «امریکای افلیج» بود و مردم امریکا به این شعار رای دادند، افزود: آقای ترامپ که یک ماه پیش امریکا را افلیج می خواند بداند با پیکر فلج نمی تواند رجز بخواند. بهتر است به جای رجزخوانی به مردم امریکا بگوید چگونه امریکای فلج را می خواهد درمان کند. ترامپ مواظب باشد موجود افلیجی را که تحویل گرفته است با رجز خوانی های بیجا به مرگ نکشاند.
 
جلیلی اظهار داشت: امروز کشور ما در موقعیتی است که خود امریکایی ها می گویند که بسیاری از مسائل منطقه بدون حضور ایران حل شدنی نیست. دشمنان 5 سال تمام توانشان را گذاشتند که یکی از کشورهای دوست ما را با تروریزم و جنگ از پا دربیاورند اما نتوانستند.
 
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان این که تفکر انقلابی است که امنیت  را برای این کشور به ارمغان می آورد، اظهار داشت: تکفر انقلابی بود که با مقاومت جانانه درسی به دشمنان داد که 28 سال است جرات نمی کنند به مرزهای ما نزدیک شوند.
 
جلیلی همچنین گفت: تفکر انقلابی است که سایه جنگ را از این کشور دور کرده است. تفکر انقلابی است که اجازه نمی‌دهد تهدیدها به ما نزدیک شود.
 
وی افزود: چرا دشمن از تفکر انقلابی می‌ترسد؟ چون کارآمد است و کشور را مقتدر می کند. برای دشمنی که دنبال ضربه زدن یک کشور است بزرگترین نگرانی رشد پیشرفت و کارآمدی و توانایی یک کشور است. تکفر انقلابی که 30 سال سایه جنگ را از کشور دور کرده می تواند برای همیشه سایه تحریم را از کشور دور کند. دشمنان ما در خارج و پیاده نظام های آنها در داخل بدانند دوران ترساندن مردم از تحریم به پایان رسیده، همانگونه که دوران ترساندن مردم از جنگ سال ها پیش به پایان رسیده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر