کد خبر: 14205
A

کاخ سفید: میخواهند نام «ایوانکا» را به خاطر سیاست های پدرش لکه دار کنند

دونالد ترامپ طبق معمول در صفحۀ توییتر خود با حمله به نوردستروم، این اقدام را «غیرعادلانه» دانسته و دخترش را نیروی محرکه و مشوق برای جلو رفتن معرفی کرده است.

کاخ سفید: میخواهند نام «ایوانکا» را به خاطر سیاست های پدرش لکه دار کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ تصمیم شرکت «نوردستروم» برای توقف عرضۀ برند ایوانکا ترامپ در فروشگاههای متعلق به این شرکت، خشم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را برانگیخته است.

این موضوع در جریان دیدار هفتگی شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید با خبرنگاران نیز مطرح شد که وی در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« به نظر می رسد که به طور ویژه ای برند و نام وی هدف قرار گرفته است در حالیکه ایوانکا ترامپ این شرکت را شخصا اداره نمی کند. روشن است که تلاش هایی برای بدنام کردن وی به دلیل تصمیمات و اقدامات پدرش در جریان است و در واقع این یک حمله مستقیم علیه سیاست های دونالد ترامپ و نام ایوانکاست.»

شرکت نوردستروم که مالک ۳۵۰ فروشگاه زنجیره ای است کاهش فروش برند ایوانکا ترامپ طی ماههای گذشته را دلیل اصلی توقف عرضۀ محصولات و برند دختر رئیس جمهوری آمریکا در این فروشگاهها اعلام کرده است.

به گفتۀ نوردستروم، فروش برند ایوانکا در پی تحریم از سوی مردم آمریکا از ماه نوامبر گذشته به اینسو به شدت کاهش یافته است. برند ایوانکا ترامپ شامل کیف، کفش و پوشاک برای بزرگسالان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر