کد خبر: 14216
A
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با "دیده بان ایران" موضع رسمی این حزب در انتخابات شورای شهر را اعلام کرد :

در انتخابات شورای شهر با اصلاح طلبان ائتلاف می کنیم/ دفتر سیاسی حزب، ائتلاف با اصلاح طلبان در انتخابات ۹۶ را تصویب کرد

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در واکنش به بحث های مطرح شده درباره انتخابات شورای شهر در سال۹۶ موضع رسمی این حزب را اعلام کرد.

در انتخابات شورای شهر با اصلاح طلبان ائتلاف می کنیم/ دفتر سیاسی  حزب، ائتلاف با اصلاح طلبان در انتخابات ۹۶  را تصویب کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در واکنش به بحث های مطرح شده درباره انتخابات شورای شهر در سال۹۶ موضع رسمی این حزب را اعلام کرد.

اسماعیل  شجاعی  سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت وگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا قطعأ در چارچوب ائتلاف با اصلاح طلبان پیش خواهد رفت و این موضوع در دفتر سیاسی حزب هم تصویب شده و تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی دقیق ائتلاف داشته باشیم.

وی ادامه داد: اصل موضوع ائتلاف مورد پذیرش ما است و در این چارچوب حرکت خواهیم کرد تا انشاالله در چارچوب ائتلاف لیست واحدی ارائه دهیم.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: قطع و یقین در انتخابات ریاست جمهوری و همکاری تمام و کاملی در حمایت از آقای روحانی با اصلاح طلبان انجام خواهیم داد.

شجاعی خاطر نشان کرد: در واقع حزب اعتدال و توسعه؛ حزب فعالی است که در استان ها و شهرستان ها دارای شورا و دبیر می باشد که در حال شناسایی کاندیدا‌ها برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستند. حزب اعتدال و توسعه  در انتاخابات آتی اصلاح طلبان همکاری خواهد کرد. 

 

 

گفت و گو : محمود اکبری کیا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر