کد خبر: 142346
A

سردار جلالی: اینستاگرام هرکسی فوت می‌کند را به کشته جمهوری اسلامی تبدیل می‌کند/ محدودیت اینستاگرام هوشمندانه بود

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ضم هوشمندانه خواندن اعمال محدودیت پلتفرم‌ها گفت: هیچ تعریفی جز خصومت از رفتار اینستاگرام نمی‌توان برداشت کرد و ما آن را ابزاری در اختیار استکبار جهانی و دشمنان و سلاحی در اختیار آنان می‌دانیم که علیه کشور کار می‌کند.

سردار جلالی: اینستاگرام هرکسی فوت می‌کند را به  کشته جمهوری اسلامی تبدیل می‌کند/ محدودیت اینستاگرام هوشمندانه بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار غلامرضا جلالی با حضور در نشستی در شبکه خبر سیما به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، در سخنانی با اشاره به نقش جنگ سایبری در حوادث اخیر، اظهار کرد: هیچ چیز جز خصومت در رفتارهای دوگانه و متناقض پلتفرم اینستاگرام در حوادث اخیر وجود ندارد.

وی افزود: این پلتفرم توانایی اعمال فیلترینگ بسیار بالایی دارد و مثلاً حتی اسم و عکس سردار سلیمانی را کلاً در فضای خود فیلتر می‌کند و در عین حال همین پلتفرم آموزش استفاده از سلاح و ساخت کوکتل مولوتوف یا فراخوان دادن را تشخیص نمی‌دهد و فیلتر نمی‌کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل یادآور شد: همین پلتفرمی که اجازه نمی‌دهد عکس آرتین و آرشام منتشر شود تا مظلومیت بچه چهارساله‌ای که پدر و مادر و برادرش در حادثه‌ای ناجوانمردانه به شهادت رسیدند عیان شود، در عین حال حوادث جعلی و هرکس که در هرجا فوت می‌کند به کشته جمهوری اسلامی تبدیل می‌شود و برایش پرونده کاذب درست می‌کنند.

جلالی تاکید کرد: هیچ تعریفی جز خصومت از این پلتفرم نمی‌توان برداشت کرد. ما آن را ابزاری در اختیار استکبار جهانی و دشمنان می‌دانیم و سلاحی که در اختیار آنان قرار گرفته است تا علیه کشور کار کنند.

وی گفت: کار بسیار هوشمندانه و دقیقی بود که با این پلتفرم‌ها برخورد شده و فعالیتهای آن‌ها تا حد بسیار زیادی محدود شده است.

منبع: همشهری آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر