کد خبر: 14245
A
رحمت الله بیگدلی:

اصلاحات از سال ۷۶ شروع نشده است/ باید برای اصلاحات مانیفست تدوین شود

اکثر جنبش ها از جمله جنبش اصلاحات را تهدید می کند شامل انحراف فکری و ایدئولوژیک، انحراف سیاسی، تصفیه رهبری جنبش، ابتلا به جمود، ظهور انشعاب و خستگی نیروها از رویارویی جناح ها با هم بر شمرد.

اصلاحات از سال ۷۶ شروع نشده است/ باید برای اصلاحات مانیفست تدوین شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله بیگدلی در نشست سراسری رؤسای شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی با تأکید بر لزوم توجه به پیشینه اصلاحات گفت: جنبش اصلاحات از سال ۱۳۷۶ شروع نشده است بلکه سابقه آن به پیشتر از آن سال بازمی گردد و حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نیز از سال ۱۳۷۶ به آن ملحق شد و باعث گردید تا اصلاحات عمق ببیشتری پیدا کند. 

 

برای درک هرچه بیشتر خطراتی که جنبش اصلاحات را تهدید می کند،، ابتدا می بایست مانیفستی برای آن تعریف کنیم؛ چراکه گستردگی جنبش اصلاحات امروز بازه ای از مراجع تقلید تا خارج نشینان و خوانندگان زیر زمینی را در بر می گیرد. در صورتی که این مانیفست با کمک بزرگان اصلاحات تدوین شود، می توانیم کسانی را که برخلاف این مانیفست عمل کنند مورد مؤاخذه و پرسش قرار دهیم.

وی خطراتی که اکثر جنبش ها از جمله جنبش اصلاحات را تهدید می کند شامل انحراف فکری و ایدئولوژیک، انحراف سیاسی، تصفیه رهبری جنبش، ابتلا به جمود، ظهور انشعاب و خستگی نیروها از رویارویی جناح ها با هم بر شمرد.

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر