کد خبر: 14246
A
منتجب نیا:

امیدواریم تا در دولت آینده، هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان استفاده شود

منتجب‎نیا با تأکید بر نقش عظیم جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوانان در هر جمع و ملّتی نیروی محرک جامعه هستند و پویایی یک جامعه ارتباط مستقیم به تحرک جوانان دارد. اگر دانشجو و جوانان یک جامعه زنده و فعال باشند آن جامعه نیز زنده خواهد بود

امیدواریم تا در دولت آینده، هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ قائم مقام حزب اعتماد ملی که در نشست سراسری رؤسای شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی صحبت می کرد با اشاره به آرمان‎های بلند انقلاب اسلامی و جایگاه رفیع امام خمینی و پیروان صدیق امام راحل در جریان انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ گفت: متاسفانه ما در حالی سی‎وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی‎ می‎داریم که حدود هفت سال از حصر دبیرکل عزیز ما و آقای موسوی و خانم رهنورد می‎گذرد و امیدوار بودیم در دهه مبارک فجر، رفع حصر این عزیزان موجب تالیف قلوب و شیرین کردن کام ملت ایران بعد از تلخی و غم از دست دادن شخصیت بی‎بدیل انقلاب اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی و حادثه دردناک پلاسکو  گردد.

‎منتجب‎نیا با تأکید بر نقش عظیم جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوانان در هر جمع و ملّتی نیروی محرک جامعه هستند و پویایی یک جامعه ارتباط مستقیم به تحرک جوانان دارد. اگر دانشجو و جوانان یک جامعه زنده و فعال باشند آن جامعه نیز زنده خواهد بود و در غیر این صورت باید فاتحه آن جامعه را خواند. در یک حزب نیز همانند یک جامعه حرکت و پویایی وابسته به جوانانش است که بحمدالله ما در این موررد ضعفی نداریم.

وی با انتقاد از میانگین بالای سنی وزرای دولت تدبیر و امید گفت: ما حامی دولت تدبیر و امید هستیم و بر اساس آمار مستند، بیشترین حمایت تشکیلاتی از آقای دکتر روحانی را در انتخابات سال ۹۲ داشته ایم؛ اما باور داریم که اگر در بدنه دولت تعداد جوانان بیشتر بودند قطعاً دولت موفق تر بود و امیدواریم تا در دولت آینده در صورت پیروزی دکتر روحانی، ایشان هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان استفاده کند. خود جوانان نیز باید پتانسیل هایی که در وجودشان است را شناسایی کنند و برای نقش آفرینی در جامعه با سماجت و تدبیر تلاش کنند. نگاه آقای کروبی و بنده به شاخه جوانان حزب اعتماد ملی اینگونه است که نیروی تحرک حزب باید با شاخه جوانان باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان ساخت: من از شما جوانان حزب تقاضا دارم تا ضمن توجه به فعالیت های تشکیلاتی روی مسآله تفکر و خط مشی حزب بیشتر تمرکز کنید. برخی احزاب به گونه ای هستند که تکیه آنها بیشتر به ساختار و تشکیلات حزب است و از نظر محتوایی چندان غنی نیستند؛ اما در حزب اعتماد ملی تکیه بر محتوا و ساختار فکری و اندیشه ای بیشتر است و این حزب اساساً بر مبنای تفکر و اندیشه ای مشخص شکل گرفته است و ما مدعی هستیم که این اندیشه قوی ترین تفکر اصلاح طلبانه و انقلابی است که زیربنا و شالوده ای قوی دارد. از آنجایی هم که این تفکر و اندیشه توانایی رهبری جریان اصلاحات را دارد، عده ای با آن مقابله می کنند و تلاش می کنند تا  تفکر خط امامی (ره) را از جریان اصلاحات حذف کنند. علاوه بر تفکر و اندیشه روی ساختار حزب اعتماد ملی هم بسیار کار شده است و برای نوشتن اساسنامه حزب از تمامی تجارب گذشته استفاده گردید.

منبع: اعتماد نو

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر