کد خبر: 142519
A

آیت‌الله جنتی: آمریکا قدمی برای جبران ظلم علیه ملت ایران برنداشت/ دشمنان چاره‌ای جز کنار آمدن با ایران مقتدر ندارند

دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی چاره‌ای جز این ندارند که با واقعیتی به نام ایران مقتدر و با عزت کنار بیایند و به آن احترام بگذارند.

آیت‌الله جنتی: آمریکا قدمی برای جبران ظلم علیه ملت ایران برنداشت/ دشمنان چاره‌ای جز کنار آمدن با ایران مقتدر ندارند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ۱۳ آبان سالروز اتفاقاتی است که این روز را به یک روز بسیار مهم در تاریخ کشور تبدیل کرده است، گفت: اتفاقاتی مانند تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان توسط عمال رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و دسیسه‌هایی که زمینه‌ساز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ شد از جمله روز‌های مهم تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه اگر این اتفاقات به خوبی برای جوانان تبیین شود ماهیت استکباری حکومت آمریکا را بهتر خواهند شناخت، تصریح کرد: تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر ایران، سرشار از جنایت دولتمردان آمریکا و طرفداران آن‌ها در حق مردم این سرزمین است.

آیت‌الله جنتی اظهار دلسوزی حاکمان آمریکا برای مردم ایران را بیش از هرچیز برملاکننده تزویر آن‌ها دانست و گفت: آنها هیچگاه حاضر نشده‌اند قدمی برای جبران ظلم‌هایی که به ملت ایران رواداشته‌اند، بردارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مسلمان ایران بر مبنای آموزه‌های دینی در مقابل استکبارگران ایستاده‌اند و قطعا این ایستادگی به پیروزی ایران اسلامی خواهد انجامید، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی چاره‌ای جز این ندارند که با واقعیتی به نام ایران مقتدر و با عزت کنار بیایند و به آن احترام بگذارند.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی از آگاهی جوانان و نوجوانان ما می‌ترسند به خاطر همین برای فریب آنها سرمایه‌گذاری‌های هنگفت می‌کنند.

آیت‌الله جنتی در خاتمه به حادثه اخیر تروریستی شیراز اشاره کرد و گفت: این حادثه بسیار دلخراش بود و شیطنت، رذالت، فساد و شرارت عاملان آن را دوباره نمایان کرد. البته تروریست‌ها دنبال اهداف دیگری در داخل کشور بودند که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی، خنثی شد و الحمد الله امروز امنیت در کشور به حد کافی تضمین شده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر