کد خبر: 14279
A
رییس جمهوری در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران:

این حضور میلیونی، پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است

رییس‌ جمهوری، راهپیمایی میلیونی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور را نمایش اقتدار ملی کشورمان دانست و اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود.

این حضور میلیونی، پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ رییس‌ جمهوری، راهپیمایی میلیونی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور را نمایش اقتدار ملی کشورمان دانست و اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه و در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در جمع خبرنگاران، با قدردانی از حضور میلیونی مردم در این مراسم در سراسر کشور، اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر به جهانیان نشان دادند که انقلاب زنده است و به سمت اهداف بلند خود حرکت می‌کند.

رییس‌ جمهوری حضور میلیونی مردم را نمایش قدرت و اقتدار ملی کشورمان دانست و گفت: مردم به خیابان‌ها آمدند تا به دنیا اعلام کنند که انقلاب اسلامی و راه امام(ره) و مقام معظم رهبری تنها نیست.

روحانی با بیان اینکه حضور مردم در  راهپیمایی 22 بهمن امسال از پیام خاصی برخوردار است، اظهار داشت: این حضور پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است و مردم با حضور خود به جهان به دنیا اعلام می‌کنند که باید به ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن بگویند و زبان قلدری و تهدید را به کار نبرند.

رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول 38 سال گذشته نشان دادند که هرکس با زبان تهدید با این ملت سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد.

روحانی افزود: مسیر ملت ایران کاملاً روشن است و بدن تردید تهدیدکنندگان از راهی که انتخاب کرده‌اند، ‌پشیمان می‌شوند.

رییس‌ جمهوری تصریح کرد: انقلاب اسلامی زنده است و سرزنده‌تر از گذشته به مسیر تعالی خود ادامه می‌دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر