کد خبر: 142961
A

مخاطبان رسانه وابسته به سپاه: حرکات بازیکنان فوتبال ساحلی فتنه جدید است/ بازیکان فوتبال ساحلی لایق شستن دستشویی آن ور آبی‌ها هستند/ ایکاش در مسابقات آخر می‌شدیم

مخاطبان خبرگزاری فارس در خصوص بازیکنان تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفتند: خدا وکیلی این انصاف نیست امثال قاسم سلیمانی ها و حججی ها می رن برای این کشور و پرچم تیکه تیکه میشن بعد یه عده بی درد از پول بیت المال میرن ورزشش می کنند وعشق وحال و آخرش سرود ملی را نمی‌خونند.

مخاطبان رسانه وابسته به سپاه: حرکات بازیکنان فوتبال ساحلی فتنه جدید است/ بازیکان فوتبال ساحلی لایق شستن دستشویی آن ور آبی‌ها هستند/ ایکاش در مسابقات آخر می‌شدیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ خبرگزای فارس با انتشار گزارشی نوشت: تیم ملی فوتسال ساحلی کشورمان در مسابقات جام بین قاره‌ای توانست با شکست برزیل مدعی، عنوان قهرمانی را برای ایران به ارمغان بیاورد.

این مسابقه جدا از قهرمانی حواشی هم داشت، از ادعایی مبنی بر نخواندن سرود ایران، حرکت غیر ورزشی یکی از بازیکنان پس از گلزنی و در نهایت عدم شادمانی برخی از بازیکنان پس از بالا بردن جام قهرمانی که انتقادات بسیاری از هموطنان کشورمان را به همراه داشت.

در همین رابطه پیام های بسیاری از سوی کاربران خبرگزاری فارس منتشر شده است که نشان می دهد کسب قهرمانی بدون داشتن عرق به پرچم و سرود مقدس کشور هیچ ارزشی ندارد. 

آنها معتقدند بازیکنانی که به نام ایران و زیر پرچم کشورمان به مسابقه پرداخته‌اند چرا با حرکات نادرست خود دشمن شاد شده‌اند.

برخی از کامنت‌های کاربران فارس را در زیر مشاهده می‌کنید:

*واقعا با آبروی مملکت بازی شد شما اگر مملکت را قبول نداری اینقدر شرف داشته باش و لباس تیم ملی را بر تن نکن جوانان مومن و شایسته ای هستند که جای شما را پر خواهند نمود اگر مقامی هم کسب نکنند حداقل در سرزمین دشمن با ابروی مملکت بازی نمی کنند.

*یه پویش برای برخورد انضباطی بخاطر توهین‌شون به سرود ملی راه بندازید، نکته دیگه هم اینکه بنظرم واقعا برای ورزشکارها و هنرمندان اردوی مردم دیدن بذارید. بهشون مردم ۱۳ آبان رو نشون بدید، تا از توهم اطرافیان و فضای مجازی در بیان.

*کاش آخرمی‌شدیم ولی بازیکنان فوتبال ساحلی این نوع بی احترامی را به پرچم کشورمان نمی‌کردن.

*شما به سرود کشورتون و شهدایی که برای این پرچم پرپر شدن بی احترامی کردین، مطمئن باشین این فتنه خاموش میشه و شماها به هدفتون نخواهید رسید، ولی خوب تو خاک امارات نمک میخورین و نمکدان می‌شکنید.

*تنفر انگیز ترین صحنه ای بود که دیدم بازیکنی که با پول این ملت رفته اونجا تو کشور ((امارات ))این حرکات سخیفانه رو از خودش نشون بده، قهرمان‌های واقعی ایران که به ایرانی بودنشون افتخار می‌کردند قاسم سلیمانی‌ها ، منصور ستاری‌ها، عباس دوران‌ها و ابراهیم هادی‌هاست که در کنار زوریک مرادیان‌ها (((شهید ارمنی)))، روبرت لازارهای ((شهید آشوری)))، حمید زرینی‌ها ((شهید کلیمی))، کامران گنجی های ((شهید زرتشتی )) بزرگ و نامی برای ایران افتخار آفریدند روح همشون شاد دل خانواده هاشون پر از صبر و آرامش که حداقل به نام هاشون می‌بالیم.

*متاسفانه گروهی از ورزشکاران ملی کنونی و همچنین بعضی از پیشکسوت‌های ما در رشته های مختلف ، فاقد بینش سیاسی و اجتماعی هستند ، اما تا دلتون بخواد ژست های به اصطلاح روشنفکرانه رو خوب بلد هستند . در آینده به فکر مدال و نتیجه نباشیم ، به فکر عزت و اعتبار جمهوری اسلامی ایران باشیم و تیم های ملی رو حسابی غربال کنیم.

*به نظر من باید باهاشون برخورد جدی بشه. این قهرمانی هیچ ارزشی نداره. بی‌احترامی به پرچم یعنی توهین به مردم و میهن.

*خدا وکیلی این انصاف نیست امثال قاسم سلیمانی ها و حججی ها می رن برای این کشور و پرچم تیکه تیکه میشن بعد یه عده بی درد از پول بیت المال میرن ورزشش می کنند وعشق وحال و آخرش سرود ملی را نمی‌خونند

*فوتبالیست‌های ایران هم آب به آسیاب دشمن ریختند با پول این کشور به اینجا رسیدن و حالا سرود ملی رو نمی‌خونن.

* متاسفم اینها خودشان را مفتضح کرده اند و قطعا در آینده با نفرات دیگر وارد مسابقات می‌شویم و باز هم قهرمان. مانند کشتی فرنگی که با جوانان غوغا کردند و قهرمان جهان شدند.

*نمک خوردن و نمکدان شکستن. لطفا با بازیکنی که بعداز گل ، در قامت ملی پوش جمهوری اسلامی ایران و در لباس ملی اقدام به حرکت نمادین منافقین میکند شدیدترین برخورد شود. این آقایون یادشون رفته که با پولهای جمهوری اسلامی به این موقعیت و جایگاه رسیده اند. ایشون نباید کوچکترین فعالیتی در فوتبال ملی و باشگاهی ایران داشته باشد.

* پدر شیهد آبرین: همسویی برخی از بازیکنان دشمن شاد کن، پیروزی غرور آفرین فوتبال ساحلی را در کام ما و همه خانواده شهدا تلخ نمود. این افراد لیاقت حضور در تیم ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند.

*همیشه و همه جا سیاست از ورزش جداست ولی متاسفانه بعضی از ورزشکاران ما سیاست را با ورزش یکی کرده اند که باید با آنها برخورد شود. حرکات اینچنینی فقط جهت جلب توجه بیشتر می باشد وگرنه جای اینگونه حرکات در زمین بازی نیست.

*دلشون هوس شستن ظرفها و قبرها و دستشویی ها ی اون ورآب رو کرده بزارین برن لیاقتشان همینه آدم باید چقدر حقیر باشه که به پرچم و سرود ملی اش که نماداصالت و هویت و تمدن سرزمین و مردمش هست خیانت کنه.

*این فتنه جدیدی که اتفاق افتاد خیرات زیادی هم داشت و منافقان را معلوم کرد و خیلی ها ان شاالله فهمیدن که روی دیوار چه کسان خائنی یادگاری می نوشتن.

*من فکر میکنم مردم در بی اعتقادی و وابستگی های شخصی انتظارات خودشون رو بر اعتقاداتشون ترجیح میدن خب برخی افراد هم تحت تاثیر رسانه و ... به قول قدیمی ها وسیاسیون تفرقه و شایعه بنداز و حکومت کن . آگاهی بر این مسئله مستلزم دیدن هست وقتی واقعیت مطرح میشود این افراد فقط منطق رو پیش میگیرند ولی وقتی مسئله مخالف پیش میاد همینطوری بدون منطقی قبول میکنن . متاسفانه برخی به اصرار دارن اشتباه میرن ولی نمیخوان ببینن اعتماد به بیگانه دارن ولی به مملکت خوشون ندارن.

*با سلام خدمت فارس نیوز لطفا این نظرات رو به اطلاع این به اصطلاح فوتبالیست های ساحلی برسونید تا شاید بفهمند که چه کار غلط و اشتباهی کردند.

*متاسفانه گروهی از ورزشکاران ملی کنونی و همچنین بعضی از پیشکسوت های ما در رشته های مختلف ، فاقد بینش سیاسی و اجتماعی هستند ، اما تا دلتون بخواد ژست های به اصطلاح روشنفکرانه رو خوب بلد هستند . در آینده به فکر مدال و نتیجه نباشیم ، به فکر عزت و اعتبار جمهوری اسلامی ایران باشیم و تیم های ملی رو حسابی غربال کنیم.

*اینکه در بازی با امارات هیچکدوم از اعضای تیم اعم از بازیگران وکادر در خواندن سرود ملی همکاری نداشتن اما در بازی فینال همه در اجرای سرود ملی همکاری داشتن الی دو یا سه نفر ، اولا" باید بررسی بشه جو حاکم بر تیم تحت تاثیر این چند نفر قرار گرفته یا نه ثانیا" فدراسیون در انتخاب اعضای تیم ملی و پایبندی به رعایت اصول ومبانی اخلاقی ورزشکاران و سوابق آنان دقت لازم رو داشته یا نه . ثالثا" طبق قوانین فدراسیون فوتبال و عرف بین المللی و همچنین منشور اخلاقی ورزشکاری در حد تیم ملی با آقایان خاطی خصوصا" محرکین این جریان برخورد شود.

*قهرمانی که عزت, حیثیت و آبروی کشورش را زیر سئوال ببرد ارزشی ندارد و نبایستی برایش هزینه یا سرمایه گذاری کرد. حفظ و احترام به پرچم و اقتدار کشور، بر هر فردی لازم می باشد.

*اینجور آدمها که شرفشون رو زیرپا گذاشتن،انتظاری غیر از این نمشه داشته باشی. روی سخنم با مسئولان هم هست اگه برخورد قاطع نکنید چه اینها باشند یا کسان دیگر مدیون خون شهدا هستید و روز قیامت باید پاسخگوی باشید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر