کد خبر: 143104
A

سرلشکر رحیم صفوی: کشورهای بدبخت حاشیه جنوبی "خلیج فارس" بین امنیت و رسانه‌هایشان یکی از انتخاب کنند

مشاور فرمانده کل می‌گوید: دشمنان ما بدانند ملت ما ملت مقتدری است و از این بادها نمی‌لرزد. برخی کشورهای بدبخت حاشیه جنوبی خلیج فارس که حاضر نیستم نام آنها را ببرم بدانند باید بین رسانه‌هایشان و امنیتشان یکی را انتخاب کنند و بدانند اگر در ایران دخالت کنند تاوان آن را می پردازند.

سرلشکر رحیم صفوی: کشورهای بدبخت حاشیه جنوبی "خلیج فارس" بین امنیت و رسانه‌هایشان یکی از انتخاب کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرلشکر یحیی صفوی صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم در سخنانی اظهار کرد: آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود از آنچه تا کنون گذشته است متفاوت خواهد بود و البته نظام سلطه با همراهی آمریکا و صهیونیست ها و برخی قبایل صحرا نشین جنوب خلیج فارس از فرهنگ و تمدن ما بی خبر هستند.

وی با بیان اینکه در نبرد جدید جبهه استکبار به رهبری آمریکا و جبهه مقاومت با رهبری ایران رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند، یادآور شد: آنچه می بینید اقدامات انفعالی دشمن در مقابل ملت ایران است. آنها از ملت ایران شکست در سه عرصه براندازی نظام، جنگ تحمیلی  و جبهه منطقه ای خورده اند اما همچنان مشغول توطئه علیه ملت ایران شده اند. البته ما هم در داخل مشکلات و نقاط ضعفی داریم.

 صفوی ادامه داد: آنها در اغتشاشات اخیر از همه جاسوسان و فاسدان داخلی هم استفاده کردند اما با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب ملت ایران این فتنه را هم در هم شکست. ما و جبهه مقاومت با هوشمندی و صبر حکیمانه به لطف خدا بر جبهه استکبار پیروز خواهیم شد.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: دشمنان ما بدانند ملت ما ملت مقتدری است و از این بادها نمی‌لرزد. برخی کشورهای بدبخت حاشیه جنوبی خلیج فارس که حاضر نیستم نام آنها را ببرم بدانند باید بین رسانه‌هایشان و امنیتشان یکی را انتخاب کنند و بدانند اگر در ایران دخالت کنند تاوان آن را می پردازند.

وی افزود: به آنها می‌گویم شما کشورهای ضعیفی هستید و بدانید آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند همانطور که از شاه ایران حمایت نکردند؛ ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و ان شاء الله ملت ایران با کار آمدی بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.

مشاور فرمانده کل قوا افزود: عملکرد ما محصول تفکر ما است بنابراین جنگ شناختی هم دقیقا در همین حوزه و روی ادراک و اطلاعات قلب و ذهن افراد تاثیر می‌گذارد. امروز بسیاری از جوانان با بسیاری از مولفه‌های قدرت ملی آشنا نیستند و در فضای مجازی زندگی می‌کنند و با واقعیت ها آشنایی ندارند.

صفوی همچنین با اشاره به تلاش‌های شهید طهرانی مقدم، اظهار کرد: شهید طهرانی مقدم از اوایل دفاع مقدس وارد جبهه شد و در سال ۶۰  برای تمام خمپاره اندازهها در عملیات طریق القدس مرکز تطبیق آتش ایجاد کرد. در سال ۶۳ شهید طهرانی مقدم قدرت موشکی سپاه را بنیان نهاد و الان اگر تبدیل به یک قدرت موشکی بالستیک شده‌ایم حاصل همین تلاش‌ها ‌و مجاهدت‌ها است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز همچنین در حوزه پهپادی تبدیل به یک قدرت جهانی شده‌ایم بطوری‌که دشمن هم به این قدرت ما معترف است. سپاه و وزارت دفاع امروز جزو سازندگان پهپاد و صادر کنندگان آن هستند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر