کد خبر: 143159
A

عضو هیات علمی جامعه المصطفی:افرادی که می گویند سلف دانشگاه مختلط باشد به دنبال اختلاط در خوابگاه و استخر هستند

حجت الاسلانم رفیعی عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: دشمن در فضای مجازی از ما پیشی گرفته است و ما عقب مانده ایم، آیا این جز توطئه دشمن و کار رسانه ای و غفلت آفرینی مسئولین می باشد

عضو هیات علمی جامعه المصطفی:افرادی که می گویند سلف دانشگاه مختلط باشد به دنبال اختلاط در خوابگاه و استخر هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در مراسم یادواره ۲۴ شهید روحانی و طلبه شهرستان های رفسنجان انار که در محل باغ موزه دفاع مقدس در قم در برگزار شد ابراز داشت: شهادت مفهوم بسیار با ارزشی در دین ما می باشد و خداوند در قرآن در دو جا می فرمایند، نگویید و تصور نکنید که شهید مرده است و آن را زنده می شمارد، لذا جایگاهی بالاتر از شهادت وجود ندارد و این مفهوم آنقدر زیبا است که حضرت علیه السلام وقتی می شنید کسی شهید شده است ناراحت می شدند و به پیامبر (ص)می گفتند چرا من شهید نمی‌شوم.

وی در ادامه گفت: اسلام در راستای حفظ مبانی دین شهدای بسیاری تقدیم مکتب کرده است و در این راستا روحانیت نیز این افتخار را داشته که در این مسیر بیش از ۱۴۰ عالم شهید همچون شهید اول و شهید ثانی قبل از انقلاب تقدیم کرده است، بعد از انقلاب تا به امروز شهدای بسیاری از این قشر تقدیم اسلام کرده است اما آمار شهدای روحانی نسبت به جمعیت بیشتر از اقشار دیگر است، لذا برای روحانیت نه باب جهاد بسته شده است و نه هراسی از جریان مقابل دارد چرا که شهادت مقام زیبایی است که باید به آن غبطه خورد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در ادامه گفت: این مکتب و آیین به آسانی به دست ما نرسیده و همچنین یاری این دین کار سهلی نیست، بلکه نیازمند نصرت و یاری کردن با جان و مال و علم و هنر و آبرو است یکی مثل علامه امینی با علم، یکی مثل حضرت خدیجه(س) با مال، یکی با جانش و یکی با ساخت فیلم دین و ... را یاری می کند.

وی گفت: شهدا ۵ ویژگی داشتند در مقام اول خدا را دوست داشتند و نیز خدا دوستشان داشت در بیان ویژگی دوم این شهدا متواضع بودن در مرحله سوم مقابل دشمن محکم بودند در چهارمین ویژگی اهل جهاد بودند و در اخر در مقام پنجم از سرزنش نمی ترسیدند، لذا این پنج ویژگی که مختص شهدا می باشد رمز موفقیت در مقابل دشمن و توطئه های آنان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی تصریح کرد: مواظب جوانان باشید، چرا که دشمن امروز جوانان ما را مورد هجمه قرار داده است و باید از خود پرسید چرا امروز برخی از جوانان اقدام به آتش افروزی و کشتار می کنند چه اتفاقی افتاده است از دین دور شده اند و حرام های خدا را برای خود حلال می کنند و چرا امروز از نهادهای مقدس حجاب و زن که نمادهای عظمت نظام است را می زند، دشمن در فضای مجازی از ما پیشی گرفته است و ما عقب مانده ایم، چرا که ما در این امر کار نکردیم ایا این جز توطئه ی دشمن و کار رسانه ای و غفلت آفرینی مسئولین می باشد.

وی گفت: افرادی که می گویند دختر و پسر در سلف دانشگاه مختلط باشند، فردا ادعای اختلاط در خوابگاه و استخر را خواهند داشت لذا باید توجه داشت امنیت صرفا در حیطه ی جغرافیایی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی ابراز داشت: امروز ادبیات براندازان فحش وشکنجه می باشد و نه رهبر قوی و نه برنامه منسجم و نه همراهی مردم را دارند و بیش از ۲۰۰ اپوزسیون که نمی توانند در یک میز کنار هم بشینند درصدد براندازی و تجزیه ایران هستند.

وی تصریح کرد: نباید از مشکلات جامعه غافل باشیم وظیفه مسئولان است مشکل گرانی تورم ازدواج را حل کنند و دشمنان نظام و انقلاب بدانند به برکت خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید و مقام معظم رهبری و مردم در صحنه این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و بنده آینده این نظام را روشن می بینم.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی خاطرنشان ساخت: دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام بدانند رضا خان وقتی عمامه را از سر علما و طلاب کشید نه تنها مردم از طلاب متنفر نشدند، بلکه آمار طلبه ها و عمامه به سر بیشتر شد و وقتی روضه ها را تعطیل کرد برگزاری روضه ها بیشتر شد لذا بنا نیست ما در این مسیر هراسی داشته باشیم و استقامت در این راه سخت است.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی باید برای جامعه خود آیه ۱۱۲ سوره نحل امنیت رفاه آرامش را در بر می‌گیرد برای مردم خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: شهدا در وصیت نامه های خود همواره در سفارش ولی فقیه بودند و در این تاکید تنها توجه بحث شخص نبوده بلکه بحث جایگاه نیز مهم بوده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: تبلیغات منفی گسترده در جهت تخریب ارزش های دینی و نظام اسلامی در فضای مجازی می‌کنند و در جهت تحقق آن ها بسیار تلاش می کنند و باید توجه داشت این شایعه ها و تبلیغات منفی در زمان حضرت علی علیه السلام بوده همانطور که آن زمان حضرت را در جامعه زمانه خود بی نماز جلوه داده بودند لذا رسالت تبلیغی طلاب و روحانیت ایجاب می کند امروز تبلیغ چهره به چهره را مورد توجه قرار دهد همانطور که مقام معظم رهبری بارها تبلیغ چهره به چهره را بیشتر مورد تاکید قرار داده اند.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین غلام رضایی در این مراسم ابراز داشت: شهدا به واسطه آگاهی و بصیرت پا به عرصه گذاشته اند و مطیع فرمایش امام بودند، لذا امروز نباید فرامین ایشان در زمین بماند و همانا زنده نگه داشتن یاد شهدا قسمتی از جهاد تبیین است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید جوانان بدانند برای شهدا و انقلاب چه گذشته است.

وی گفت: آشوبگران و اغتشاشگران بدانند برای این انقلاب بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم شده است و خیال نکنند انقلابی که هزاران خون شهید داده است و خون آنها پای این درخت انقلاب ریخته و بارور شده بتوانند آسیبی به انقلاب بزنند و بدانند هستند افرادی که در حفظ آرمان های انقلاب شهید خواهند شد در راستای تحقق فرمایشات رهبری جان بر کف هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر