کد خبر: 143282
A

کیهان: دولت قبل به منتقدان خود فحش‌های مختلف می‌داد

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در بخش «گفت‌وشنود» خود با حمله به دولت حسن روحانی مدعی شده که دولت قبل به منتقدان خود فحش می‌داد.

کیهان: دولت قبل به منتقدان خود فحش‌های مختلف می‌داد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری ضمن انتشار مطلبی خیالی با عنوان «فیوز پرید» در بخش گفت‌وشنود و خود نوشته است: 

گفت: این فحاشی‌ها و ناسزاها از سوی چه کسانی و خطاب به

چه افرادی مطرح شده است؟!

گفتم: کدام ناسزاها؟ کدام فحاشی‌ها؟!

گفت: این ناسزاها... «‌بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، کاسب تحریم‌، کودک‌صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف‌‌فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوءاستفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده، عصر حجری، هوچی‌باز، منفی‌باف، یأس‌آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند، انقلابیون نفهم‌، یک مشت لات! و‌...‌»!

گفتم: این که خیلی واضح است. این فحش‌ها از سوی دولت قبل و مدعی اصلاحات خطاب به منتقدان مطرح شده است. اسناد آن هم موجود است. نوار صوتی، فیلم و نوشته روزنامه‌های زنجیره‌ای و‌...!

گفت: حالا همین جبهه اصلاحات در بیانیه اخیر خود به مسئولان نظام انتقاد کرده و نوشته است: «حاکمیت می‌بایست حق اعتراض و بیان خواسته‌های مسالمت‌آمیز گروه‌های مطالبه‌گر مردم را، «در عمل» به رسمیت بشناسد و با نهایت رواداری با آنان مواجه شود‌»!

 گفتم: یارو رو برق گرفته بود، فیوز پرید! فیوز رو زدند، یارو پرید!

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر