کد خبر: 143289
A

یک عضو کمیسیون امنیت مجلس: ضد انقلاب قصد خرابکاری در جام جهانی را دارد

یک نماینده مجلس می‌گوید: در ایام اخیر اخباری مبنی بر سازماندهی و برنامه ریزی منسجم ضد انقلاب و منافقین برای حضور در کشور قطر با هدف تضعیف روحیه ورزشکاران و تضعیف تیم ملی کشورمان به گوش می‌رسد.

یک عضو کمیسیون امنیت مجلس: ضد انقلاب قصد خرابکاری در جام جهانی را دارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی با نگارش نامه‌ای خطاب به وزرای امور خارجه و ورزش و جوانان در خصوص خرابکاری احتمالی ضد انقلاب در حاشیه مسابقات جام جهانی هشدار داده است.

متن نامه این نماینده مجلس به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر امیرعبدالهیان

وزیر محترم امور خارجه

جناب آقای دکتر سجادی

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید مسابقات جام جهانی فوتبال، رویدادی مهم و پر اهمیتی می‌باشد که همواره مورد توجه جدی ملل مختلف قرار داشته است.

در ایام اخیر اخباری مبنی بر سازماندهی و برنامه ریزی منسجم ضد انقلاب و منافقین برای حضور در کشور قطر با هدف تضعیف روحیه ورزشکاران و تضعیف تیم ملی کشورمان به گوش می‌رسد.

نکته قابل توجه دیگر ، رسانه‌های فارسی زبانی هستند که در طول ماههای اخیر با خبرسازی‌های دروغ سعی در حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از این رقابت‌ها را داشتند و به طور روزانه این موضوع را پیگیری می نموند و حال، این روزها مطرح می‌شود که محل استقرار خبرنگاران این رسانه نماها در هتلی است که محل استقرار تیم ملی فوتبال ایران می‌باشد.

لذا با توجه به مطالب فوق الذکر و همچنین منشورهای بالادستی حوزه ورزش همچون منشور المپیک و اساسنامه فیفا، مستدعی است دستور فرمایید تدبیر و پیگیری لازم در این خصوص با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد. مزید امتنان است اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر