کد خبر: 143303
A

نماینده خلخال خطاب به امضاکنندگان بیانیه ۲۲۷ نفری: "شومن بازی" را تمام کنید

سیدغنی نظری خانقاه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: در روزهای اخیر نامه‌ای با 227 امضا در فضای مجازی منتشر شده که بستری را برای تخریب مجلس فراهم کرده است.

نماینده خلخال خطاب به امضاکنندگان بیانیه ۲۲۷ نفری: "شومن بازی" را تمام کنید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سیدغنی نظری خانقاه در  جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، 22 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در روزهای اخیر نامه‌ای با 227 امضا در فضای مجازی منتشر شده که بستری را برای تخریب مجلس فراهم کرده است البته بنده چیزی در این خصوص امضا نکردم و اجازه نمی دهیم عده‌ای در مجلس شومن بازی دربیاورند و القاء کنند که مجلس ضد مردمی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس کاملا مردمی بوده و اعتراضات را به جد گوش می‌دهد، افزود: اما هیچ تعارفی با کسانی که خط قرمزهای نظام را رعایت نمی‌کنند نداریم. برخی افراد که در گوشه و کنار هستند به دنبال این بوده که کلاهی برای خود بدوزنند که مجلس چنین اجازه‌ای را نخواهد داد.

وی ادامه داد: سیستم اطلاع‌رسانی مجلس معیوب است و گاهی از کاه، کوه درست می‌شود. این روند باید اصلاح شود و تمامی مواردی که در مجلس می‌گذرد باید به اطلاع مردم برسد چرا که ما از مردم رأی گرفته‌ایم و قطعا به دنبال مطالبات مردم هستیم.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر