کد خبر: 143474
A

چون رئیسی ضعیف بود حاکمیت یکدست هم به دادش نرسید

انتقادها به وضعیت موجود و عملکرد دولت در ‌حالی در مجلس طنین‌انداز شده‌ است که انتظار می‌رفت در پس سایه یکدست‌شدن قدرت در میان اصولگرایان، همان‌گونه که قبل از انتخابات ریاست‌ جمهوری مدعی بودند، به رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... بینجامد. اما مشکل کشور حاکمیت اجرائی یک نگرش خاص با حذف رقبا نبود؛ مشکل ناتوانی مدیران اجرائی و تصمیم‌های اشتباه و مکرر در یک ‌سال ‌و ‌اندی گذشته نشان داده برای اداره کشور با شعار و وعده و وعید نمی‌شود موفق شد و همراهی دوستان هم جز افزودن به مشکلات تأثیری نداشته و ندارد.

چون رئیسی ضعیف بود حاکمیت یکدست هم به دادش نرسید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  انتقادها به وضعیت موجود و عملکرد دولت در ‌حالی در مجلس طنین‌انداز شده‌ است که انتظار می‌رفت در پس سایه یکدست‌شدن قدرت در میان اصولگرایان، همان‌گونه که قبل از انتخابات ریاست‌ جمهوری مدعی بودند، به رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... بینجامد.

اما مشکل کشور حاکمیت اجرائی یک نگرش خاص با حذف رقبا نبود؛ مشکل ناتوانی مدیران اجرائی و تصمیم‌های اشتباه و مکرر در یک ‌سال ‌و ‌اندی گذشته نشان داده برای اداره کشور با شعار و وعده و وعید نمی‌شود موفق شد و همراهی دوستان هم جز افزودن به مشکلات تأثیری نداشته و ندارد.

مجلس که همه اعتبار خود را روی موفقیت دولت سیزدهم گذاشته، مدت‌هاست منتقد عملکرد کابینه است، اما تاکنون نتوانسته باعث تغییر رویه‌های اشتباه شود.

منبع : شرق

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر