کد خبر: 14355
A

احمدی نژاد: از هیچ نامزدی در انتخابات 96 حمایت نمی کنم

در ارتباط با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ، محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای ، ضمن رد برخی شایعات در باره حمایت ایشان از یک کاندیدای خاص اعلام کرد : اینجانب عضو هیچ جناح ، حزب و گروهی نیستم و از هیچ فرد یا جناح ، حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد. این موضع قطعی و غیرقابل تغییر اینجانب است.

احمدی نژاد: از هیچ نامزدی در انتخابات 96 حمایت نمی کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، متن اطلاعیه احمدی نژاد  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

ملت شریف و بزرگوار ایران

سلام و درود خداوند بر شما و همه صالحان ، آزادی خواهان و عدالت طلبان و با تبریک ایام الله دهه فجر

در رد برخی شایعات مبنی بر حمایت اینجانب از کاندیدای خاص در انتخابات سال آینده، و پیرو نامه مورخ ۹۵/۰۷/۰۶ اینجانب به حضور مقام معظم رهبری ، متواضعانه به استحضار می رساند؛

۱- اینجانب عضو هیچ جناح و حزب و گروهی نیستم و خود را تنها قطره ای از اقیانوس زلال ملت ایران و خادم آنان می شمارم و این امر را یک افتخار ابدی می دانم.

۲- از هیچ فرد یا جناح و حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد. این موضع قطعی و غیرقابل تغییر اینجانب است.

۳- ممکن است برخی افراد یا جریانات و جناح ها به خاطر منافع گروهی ، اخبار و شایعاتی تحت عنوان حمایت از شخص خاصی به نقل از اینجانب منتشر نماید. صریحا اعلام می نمایم که این نوع شایعات و اخبار حتی اگر از زبان نزدیکان اینجانب باشد ، خلاف واقع است و قویا تکذیب می شود.

با آرزوی طول عمر مقام معظم رهبری ، از خداوند منان دوام سعادت ، عزت و موفقیت ملت ایران را تحت عنایات خاص امام عصر(عج) مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد

  ۹۵/۱۱/۲۳

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر