کد خبر: 14361
A

دبیر شورایعالی امنیت ملی:در صورت لزوم امکان صدور مجوز برای عبور هواپیماهای روسی از فضای ایران وجود دارد

دریابان شمخانی: همکاری مشترک ایران و روسیه برای مبارزه با تروریست در سوریه ابعادجامع و گسترده ای دارد و در صورت لزوم با اعلام نیاز مسئولین دفاعی کشور امکان صدور مجوزبرای عبور هواپیماهای روسی از فضای ایران برای پشتیبانی از عملیات زمینی در سوریه وجود دارد.

دبیر شورایعالی امنیت ملی:در صورت لزوم امکان صدور مجوز برای عبور هواپیماهای روسی از فضای ایران وجود دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: روابط و همکاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم کاملا راهبردی است.
 
شمخانی افزود: همکاری مشترک ایران و روسیه برای مبارزه با تروریست در سوریه ابعادجامع و گسترده ای دارد و در صورت لزوم با اعلام نیاز مسئولین دفاعی کشور امکان صدور مجوزبرای عبور هواپیماهای روسی از فضای ایران برای پشتیبانی از عملیات زمینی در سوریه وجود دارد.
 
وی اظهار داشت:عبور هواپیماهای روسیه از آسمان ایران منوط به طی مقدمات و تصمیمات مشترکی است که به نیازمندیهای میدانی در مبارزه با تروریسم مرتبط می باشد.         
 
شمخانی گفت:  صدور مجوز عبور،فرآیند پیچیده ای دارد که مستلزم بررسیهای کارشناسی در ابعاد مختلف ، نیاز سنجی دقیق وتعیین زمانبندی از پیش مشخص شده است.میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر