کد خبر: 143761
A
پیش‌بینی جالب نمایندگان مجلس از نتیجه بازی ایران و انگلیس؛

رئیسی: با زدن ۳ گل انگلیس را شکست می‌دهیم/ نماینده شیراز: نباید از انگلیس زیاد گل بخوریم/ رحیمی جهان آبادی: شاید مساوی کنیم!

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دومین روز از مسابقات جام‌جهانی قطر در گفتگو با دیده‌بان ایران نتیجه بازی «ایران» و «انگلیس» را پیش‌بینی کردند.

رئیسی: با زدن ۳ گل انگلیس را شکست می‌دهیم/ نماینده شیراز: نباید از انگلیس زیاد گل بخوریم/ رحیمی جهان آبادی: شاید مساوی کنیم!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ایران یکی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی 2022 قطر است که نهایتا در گروه B این دوره از رقابت‌ها قرار گرفته و با انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه شده است.

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود، امروز؛ دوشنبه ساعت 16:30 دقیقه به وقت محلی مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی‌ها برای هر 3 دیدار از سوی کارشناسان، مردم و حتی سیاستمداران متفاوت است. در همین راستا تعدادی از نمایندگان مجلس نتایج بازی تیم ملی ایران با حریفان خود را پیش‌بینی کردند.

1354302_5354877897_0

برخی از نمایندگان نگاه سیاسی به این بازی‌ها داشته و با پیش‌بینی برد قاطعانه ایران در مقابل انگلیس اظهار کردند که بچه ها نباید گل بخورند.

منصور آرامی؛ نماینده بندر عباس ادعا کرد: چون دفاع تیم ملی ما خوب است میتوان انتظار صعود داشت.

جلال رشیدی کوچی؛ نماینده مرودشت در مجلس گفت: در بازی با انگلیس چون هر دو تیم دفاع خوبی دارند احتمالا نتیجه صفر_ صفر مساوی میشود.

بهزاد علیزاده نیز افزود: ما استعداد بردن هر ۳ تیم را داریم

4756030

پاک‌فطرت؛ نماینده شیراز در مجلس نیز اظهار کرد: نباید زیاد گل بخوریم اگر فوتبالیست‌های ما بازی بسیار خوبی داسته باشند نتایج به تساوی ختم خواهد شد و اگر گل بخوریم نهایت اختلاف ۱ گل است.

وی افزود: یک حس درونی به من میگوید که نمیتوانیم در مقابل انگلیس برنده شویم ولی به زبان آوردن آن، سخت است به همین دلیل پیش‌بینی من در بازی با انگلیس دو بر یک به نفع انگلیس است.

سید کریم حسینی، نماینده اهواز اذعان کرد: عزم تیم ملی برای برد است و احتمالا در هر ۳ بازی را پیروز شده و از گروه‌مان صعود خواهیم کرد.

در ادامه جلیل رحیمی جهان‌آبادی هم به دیده‌بان ایران گفت: پیش‌بینی من این است ایران در بازی با انگلیس یا یک هیچ شکست میخورد و یا یک بر یک مساوی خواهد کرد.

Capture

منبع: سایت دیده‌بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر