کد خبر: 143953
A

کیهان: زلنسکی یک سلبریتی "دلقک" است/ اوکراین به یک کشور جنگ‌زده و درجه چندم تبدیل شده!

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری ضمن انتقاد به برخی سلبریتی‌های ایرانی درباره ولودیمیر زلنسکی نیز مطالب انتقادی منتشر کرده است.

کیهان: زلنسکی یک سلبریتی "دلقک" است/ اوکراین به یک کشور جنگ‌زده و درجه چندم تبدیل شده!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در بخشی از یادداشت خود با عنوان نقش مبتذل سلبریتی‌ها در جنگ ترکیبی که به قلم مسعود اکبری نگارش شده، آورده است: 

در هفته‌های گذشته یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی- که به اعتیاد شدید به موادمخدر نیز مشهور است- از یکی از سلبریتی‌های وطن‌فروش که به کانادا‌ گریخته است با عنوان «زلنسکی ایران» نام برده بود. این در حالی است که اوکراین امروز به یک کشور جنگ‌زده و درجه چندم تبدیل شده است. چرا که سال‌ها قبل عرصه سیاست‌ورزی را به یک سلبریتی دلقک به نام زلنسکی واگذار کرد. 
دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که با «میدان‌دار کردن دلقک‌ها» می‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران آسیب برساند.
اما نکته اینجاست که دشمن نمی‌تواند بفهمد که در این عالم به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد که همان سنت‌های الهی هستند. فتنه اخیر که از آن با عنوان جنگ ترکیبی و جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران نیز نام می‌برند، یک‌بار دیگر ثابت کرد که دستگاه محاسباتی دشمن و در رأس آن آمریکا عمیقا و شدیدا خراب، معیوب و غافل است. یکی از مصادیق آن، حساب کردن روی «سلبریتی‌های وطن‌فروش» بود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر