کد خبر: 144090
A

وزیر کشور: شهادت دهه هشتادی‌ها در حوادث اخیر نشانگر بالندگی نظام بود

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در شرایط کنونی وظیفه ما در وهله اول حفظ و تقویت ایمان است، و لازم است به مسیرمان و راهی که می‌رویم ایمان داشته باشیم. دوم اینکه دروغ بزرگ دشمن را نشان دهیم. بسیاری دچار اشتباه شناختی شدند. آنچه از پس این اغتشاشات بر می‌آید این است که جمهوری اسلامی قوی‌تر خواهد شد.

وزیر کشور: شهادت دهه هشتادی‌ها در حوادث اخیر نشانگر بالندگی نظام بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ نشست فصلی مصیر، قرارگاه مردمی تحول اجتماعی شهید اسداللهی با حضور ۳۶ مسئول قرارگاه در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها، ۱۶ مرکز و شتاب‌دهنده در سطح ملی در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور با حضور در هشتمین نشست فصلی قرارگاه مردمی تحول اجتماعی مجاهدت و شهادت جوانان دهه هشتادی در اغتشاشات اخیر را نشانه رشد و بالندگی جامعه دانست و ضمن تشکر از مجاهدت جوانان مؤمن انقلابی در سراسر کشور بیان کرد: ما امروز با دو نوع روایت مواجهه هستیم. یک جریانی هست که سعی دارد جامعه را به بن بست رسیده و سرشار از مشکلات نشان بدهد. یک روایت هم روایت انقلابی است، روایتی که نشان می‌دهد انقلاب با قدرت در حال پیشرفت است.

وحیدی ادامه داد: در شرایط کنونی وظیفه ما در وهله اول حفظ و تقویت ایمان است، و لازم است به مسیرمان و راهی که می‌رویم ایمان داشته باشیم. دوم اینکه دروغ بزرگ دشمن را نشان دهیم. بسیاری دچار اشتباه شناختی شدند. آنچه از پس این اغتشاشات بر می‌آید این است که جمهوری اسلامی قوی‌تر خواهد شد.

وزیر کشور اظهار داشت: ما در دهه ۱۳۶۰ شرایط بسیار پیچیده و سخت‌تری را قبلاً پشت سر گذاشتیم، در همین تهران هر روز تعداد زیادی از هموطنان‌مان را شهید می‌کردند، در گلستان، کردستان و جاهای دیگر مشکلات فراوانی وجود داشت. عزیزان ما امثال شهید بهشتی‌ها و مطهری‌ها را از ما گرفتند در حالی‌که درگیر دفاع مقدس هم بودیم.

وی افزود: اتفاقات اخیر سبب شد مشکلات اجتماعی و عفونت‌هایی که در درون پیکره بزرگ جامعه ما هست ظهور و بروز بیشتری پیدا کند تا همه مسئولین جهت رفع آن به تقلا بیفتند و برای جامعه قوی تلاش مضاعف کنند. جامعه قوی، جامه‌ای است که انسجام داشته باشد، تعهد و مسئولیت پذیری داشته باشد، روابط انسان‌ها به دور از دخالت‌های شیاطین شکل بگیرد.

وزیر کشور در رابطه با شهادت جوانان دهه هشتادی و هفتادی مانند شهید آرمان علی وردی، شهید سیدروح‌اله عجمیان، شهید دانیال رضازاده، شهید حسین زینال‌زاده و شیخ شهید سجاد شهرکی و… بیان کرد: اینکه در همین ایام جوانانی حتی از دهه هشتادی‌ها در صحنه حاضر شدند و برای امنیت به شهادت رسیدند نشانه بالندگی جامعه ما است. اساس حرکت انقلاب همین جریان‌های مردمی است. در این حرکت انقلابی بایستی محله، مسجد و مدرسه را تقویت کرد. این امر محقق نخواهد شد جز با حضور نیروهای مردمی.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر