کد خبر: 144172
A
دیده‌بان ایران نظرنمایندگان مجلس درباره بازی ایران و آمریکا را جویا شد؛

حسینی نماینده اهواز: یک بر صفر آمریکا را می‌بریم/ سنگدوینی نماینده گرگان: پیروزی با ایران است/ سیاهکلی نماینده قزوین: می‌بازیم!

تیم فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل ولز در سومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف آمریکا می‌رود و جمعی از نمایندگان مجلس به دیده‌بان ایران گفتند که احتمال پیروزی در این بازی بسیار بالاست.

حسینی نماینده اهواز: یک بر صفر آمریکا را می‌بریم/ سنگدوینی نماینده گرگان: پیروزی با ایران است/ سیاهکلی نماینده قزوین: می‌بازیم!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه‌شنبه ۸ آذرساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه مقابل آمریکا انجام می‌شود.

 تیم ملی آمریکا از دو بازی گذشته خود 2 امتیاز به دست آورده است. تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا برابر انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروهی که 8 آذر برگزار می‌شود، کار آسانی پیش رو ندارد.

 بیشتر بخوانید:پیش بینی یک نماینده مجلس از نتیجه دیدار ایران و آمریکا؛ سیاهکلی: به آمریکا می بازیم​

این بازی آخرین دیدار ایران در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ است. بازی ایران و آمریکا پیش از این یک مرتبه در جربان جام جهانی ۱۹۹۷ فرانسه نیز رخ داده بود. ایران و آمریکا در روز ۳۱ خرداد سال ۱۳۷۷ در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید.

140101171151502425091304

حمید استیلی و مهدی مهدوی‌کیا گلزنان ایران در این بازی بودند. تک گل آمریکا را نیز برایان مک براید به ثمر رساند. ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ با تیم‌های یوگوسلاوی، آمریکا و آلمان هم‌گروه بود و در پایان در رتبه سوم آن گروه قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

 

بازی تیم‌های ایران و آمریکا بسیار حساس است به همین دلیل فیفا نیز تیم داوری این بازی حساس را به شرح زیر مشخص کرد:

آنتونیو متئو لاهوز (اسپانیا)، داور وسط

پائو سبریان (اسپانیا)، کمک‌داور اول

روبرتو دیاز (اسپانیا)، کمک‌داور دوم

کوین اورتگا (پرو)، داور چهارم

پیشبینی‌ها برای بازی‌ها متفاوت است بر این اساس دیده‌بان ایران نظر تعدادی از نمایندگان را در این راستا جویا شد.

پیش‌بینی اکثر نمایندگان این است که ایران در برابر آمریکا به پیروزی رسیده و به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

حسینی نماینده اهواز گفت: تیم ملی فوتبال ایران مقتدرانه در مقابل آمریکا ایستاده و با نتیجه یک بر صفر انها را شکست خواهیم داد.

پیش‌بینی‌ها اغلب بر نتیجه دو بر یک به نفع ایران است. رییسی نماینده میناب در مجلس معتقد است که سه بر صفر، آمریکا مغلوب ایران خواهد شد.

لطف‌اله سیاهکلی نیز میگوید که ایران با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار خواهد کرد و تیم فوتبال آمریکا برنده مسابقه خواهد شد.

ایران- آمریکا

تیم ملی فوتبال ایران با تساوی برابر آمریکا به دور دوم بازی‌ها صعود می‌کند اما بهتر است به برد فکر کنیم.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر