کد خبر: 144185
A

درخواست ارگان مطبوعاتی نزدیک به دولت ابراهیم رئیسی برای پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای؛ مذاکره سَم است!

ارگان مطبوعاتی همسو با دولت و منتسب به آستان قدس رضوی خواستار پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای با غرب شد و تاکید کرد باید با غرب با زبان قدرت حرف زد نه مذاکره!

درخواست ارگان مطبوعاتی نزدیک به دولت ابراهیم رئیسی برای پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای؛  مذاکره سَم است!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی همسو با دولت و منتسب به آستان قدس رضوی خواستار پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای با غرب شد و تاکید کرد باید با غرب با زبان قدرت حرف زد نه مذاکره!

به گزارش دیده بان ایران روزنامه  قدس، که مواضعی همسو با دولت سیزدهم دارد نوشته است؛ وقتی طرف مقابل مذاکره که دشمن قسم خورده ماست این میزان از دشمنی و تقابل را به صراحت اعلام می‌کند گفت‌وگو معنایی ندارد؛ آن هم برای موضوعی مثل برجام که از ابتدا خسارت محض بوده است. از این رو مذاکره به این شکل برای ایران سم است و از قبل هم نباید این مسیر انتخاب می‌شد و برای آینده این نوع مذاکره نیز افق روشنی قابل تصور نیست. نباید افکار عمومی و اقتصاد را در قبال مذاکرات شرطی کنیم... برجام یک مرده محتضر است که بر دوش غربی‌ها قرار دارد و برای ما نیز آورده‌ای نداشته است و پس از این هم نخواهد داشت. تحریم با مذاکره برطرف نمی‌شود بلکه تحریم با ابزار قدرت است که از بین خواهد رفت و کشورهای غربی زبانی جز زبان قدرت را درک نمی‌کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر