کد خبر: 14422
A

قالیباف تلاش می‌کند خودش را کاندیدای اصولگرایان معرفی کند

علی صوفی: روزی هم که فاجعه پلاسکو اتفاق افتاد آقای قالیباف در قم با مراجع دیداری داشتند. به نظر می‌آید که او، خود را کاندیدای اصلی جریان راست می‌داند.

قالیباف تلاش می‌کند خودش را کاندیدای اصولگرایان معرفی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ علی صوفی از جهره های اصلاح طلب در روزنامه اعتماد نوشت:مدتی است که آقای قالیباف تحرکاتی انتخاباتی از خود بروز داده است. حتی در جریان حادثه پلاسکو نیز این امر اگر چه عیان نبود اما قابل تشخیص بود.

 

روزی هم که فاجعه پلاسکو اتفاق افتاد آقای قالیباف در قم با مراجع دیداری داشتند. به نظر می‌آید که او، خود را کاندیدای اصلی جریان راست می‌داند. همچنین طیف همراه او برای جلب حمایت طیف‌ها و گروه‌های مختلف اصولگرا از آقای قالیباف تلاش می‌کنند. لیکن اینکه انسجامی در بین اصولگرایان بر سر کاندیداتوری فردی واحد ایجاد شده باشد، همچنان قابل مشاهده نیست. 

ضمنا به نظر نمی‌رسد که طیف‌های بعضا واگرای اصولگرا بر سر کاندیداتوری یک نفر بتوانند به اجماع برسند چرا که همچنان از نظر گفتمان و روش تفاوت‌ها و اختلاف نظرهایی وجود دارد که تنها یک وحدت شکلی و ظاهری نمی‌تواند آنها را حل کند. هیچ بعید نیست که این جریان با کاندیداهای متعددی به میدان رقابت با آقای روحانی بیاید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر