کد خبر: 14429
A

نمایندگان خواستار برگزاری جلسه اضطراری هیات دولت در استان خوزستان شدند / لزوم رسیدگی به مشکلات زیست‌محیطی

نمایندگان استان خوزستان و بیش از ۵۰ نماینده دیگر در بیانیه‌ای از رییس‌جمهور خواستند جلسه اضطراری هیات دولت در استان خوزستان تشکیل شود.

نمایندگان خواستار برگزاری جلسه اضطراری هیات دولت در استان خوزستان شدند / لزوم رسیدگی به مشکلات زیست‌محیطی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نمایندگان استان خوزستان در بیانیه‌ای که به امضای آن‌ها و بیش از ۵۰ نماینده دیگر نیز رسید، از رییس‌جمهور درخواست کردند که نسبت به برگزاری جلسه اضطراری هیات دولت در استان خوزستان اقدام کند.

در متن این بیانیه آمده است: بیش از یک دهه است که ریزگردها زندگی مردم در ۲۳ استان کشور به ویژه استان خوزستان را مختل کرده‌ است. در روزهای اخیر شاهد بودیم که کلیه خدمات از جمله آب، برق و تلفن همراه برای ساعت‌های طولانی قطع بود و همه مردم استان خوزستان را به ستوه آورد.

این بیانیه می‌افزاید: پدیده ریزگرد پیامد سیاست‌های غیرکارشناسی انتقال آب از سرشاخه‌ها و ساخت سدهای فراوان روی رودخانه‌های استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری است. حوادث و اتفاقات دیروز استان خوزستان کلیه پروازها و تولید نفت را تا میزان زیادی تحت تأثیر خود قرار داد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ثروت ملی و امنیت کشور از طریق نابسامانی‌های پیش آمده در خوزستان به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است. لذا نمایندگان استان خوزستان و بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان خواستار جلسه فوری و اضطراری هیات دولت در استان خوزستان هستند تا بعد از ۱۳ سال اقدام اساسی در این خصوص صورت گیرد و صرفاً به عذرخواهی و تصویب اعتبارات صوری اکتفا نکرده و مردم استان خوزستان را به شکل ویژه‌ای دریابیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر