کد خبر: 14444
A

ماموریت لاریجانی به کمیسیون کشاورزی برای رسیدگی به مشکلات خوزستان

رئیس مجلس شورای‌اسلامی به کمیسیون کشاورزی ماموریت داد تا به مشکلات استان خوزستان رسیدگی و گزارشی به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند.

ماموریت لاریجانی به کمیسیون کشاورزی برای رسیدگی به مشکلات خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ نشست فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با حضور اکثریت اعضا صبح امروز ( یکشنبه 24 بهمن) و با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون برگزار شد.

براساس این گزارش اعضای فراکسیون در این جلسه درباره ابهامات و ایرادات لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور اعاده شده از سوی شورای نگهبان بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در جلسه فراکسیون ولایت، لایحه بودجه سال 96، مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه و همچنین روند بررسی و تصویب بودجه سال 96 در صحن علنی مجلس نیز بررسی شد.

در این جلسه همچنین درباره نحوه و روند تشکیل کمیسیون ویژه به منظور بررسی تخصصی مسائل و موضوعاتی که در کشور به وجود می‌آید بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

همچنین در این جلسه در مورد تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مباحثی مطرح شد و موضع‌گیری جمهوری اسلامی ایران درباره حوادث منطقه‌ای و جهانی که با درایت و عقلانیت خاصی مدیریت می‌شود و تاثیر جهت‌گیری‌ها و رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری بر این مدیریت، از سوی اعضای فراکسیون هوشمندانه ارز‌یابی شد.

بر اساس این گزارش چندتن از نمایندگان استان خوزستان در این جلسه مسائل و مشکلات این استان را مطرح کردند و لاریجانی از کمیسیون کشاورزی مجلس خواست تا به این موضوع ورود کرده و گزارشی در این رابطه تهیه و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر