کد خبر: 14461
A

سفیر فرانسه: پاریس متعهد به اجرای برجام است

سفیر فرانسه در تهران با اشاره به اینکه دولت متبوعش متعهد به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است، تاکید کرد: ما باید هر روز نشان دهیم که برجام به نفع همه است و پایدار می ماند.

سفیر فرانسه: پاریس متعهد به اجرای برجام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «فرانسوا سنمو» امروز (یکشنبه) در مراسم گشایش چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو که در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: در طول تحریم ها فرانسه با ایران همکاری داشت و شرکای ایران و فرانسه با استفاده از روش هایی موانع را از میان برداشتند.

وی ادامه داد: شرکت های فرانسوی در سه سال گذشته علاقه مندی خود را به همکاری با ایران نشان داده اند.

سفیر فرانسه در تهران با اشاره به همکاری دو کشور در زمینه صنعت هوایی و خرید هواپیما گفت: یکی از این هواپیماها به ایران آمده است و به زودی هواپیماهای دیگر نیز به ایران انتقال داده می شوند.

سنمو افزود: در حوزه نفت و گاز نیز دو کشور توافق نامه هایی امضا کرده اند و قرار است فاز 11پارس جنوبی با همکاری شرکت های فرانسوی توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به همکاری های خودرویی شرکت های ایرانی و فرانسوی گفت: این سرمایه گذاری ها باعث اشتغال در ایران می شود.

سفیر فرانسه در تهران افزود: مسئولیت اجرای برجام به عهده همه طرف ها است و تلاش می کنیم سهم خود را به بهترین شکل انجام دهیم و با تلاش های دیپلماتیک وارد تجارت بلندمدت شویم.

به گزارش ایرنا، چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران صبح امروز (یکشنبه) با رویکرد فروش و خدمات پس از فروش به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت خودرو پس از برجام با حضور مقام های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان و نمایندگان خودروسازان داخلی و خارجی در سالن همایش های برج میلاد آغاز بکار کرد.

در این همایش مدیران خودروسازی های بزرگ اروپایی و آسیایی از جمله پژو سیتروئن، اسکانیا، رنو و مدیران عامل انجمن قطعات خودرو ترکیه و رئیس هیات مدیره انجمن قطعات خودرو فرانسه حضور دارند.

نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقای برند، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش، رضایتمندی و وفاداری مشتریان خدمات فروش و پس از فروش و همچنین اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش از مهمترین محورهای این همایش است.

در کنار این همایش، نمایشگاهی با حضور شرکت های خودروسازی داخلی و همکاران خارجی آنها در مساحتی به وسعت حدود چهار هزار و 500 متر مربع در سایت نمایشگاهی مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شده است.

علاوه بر این، در حاشیه این همایش کارگاه های تخصصی متعددی با حضور مدیران داخلی و خارجی صنعت خودرو برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر