کد خبر: 144743
A

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی: دشمن به حجاب و روحانیت حمله کرده چون مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند

حجت الاسلام اکبرزاده گفت: تخریب چهره روحانیت و حجاب به این دلیل است که این دو مسئله مهم ترین و قوی ترین مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی: دشمن به حجاب و روحانیت حمله کرده چون  مظهر قدرت جمهوری اسلامی هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام ناصر اکبرزاده امروز در نشستی با طلاب مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول(س) ارومیه که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: واکنش علنی دشمن به روحانیت و تخریب چهره روحانیت و حجاب به این دلیل است که این دو مسئله مهم ترین و قوی ترین مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم هستند.

وی تصریح کرد: انسان نیازهای متعددی دارد و راه های مختلفی نیز برای تأمین آن وجود دارد اما یک نیاز در رأس همه آن ها می‌باشد و آن احتیاج به تربیت و معرفت است که خداوند شخصا این مسئله را به دست گرفته و برای آن افرادی را معین و مشخص کرده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: انبیاء و اولیای الهی که داشتن عصمت مهم ترین ویژگی آن هاست عهده دار تربیت انسان ها هستند و خداوند از آن ها عهد گرفته است که جز سخن خداوند چیزی دیگری بر زبان جاری نکنند و زمانی که دسترسی به انبیاء ممکن نباشد و امام نیز در پشت پرده غیبت باشد علمای دین عهده دار تربیت انسان ها هستند.

وی با تأکید بر این که طلاب باید نگاه کلان به تمامی مسائل داشته باشند تا هویتی مستقل و کامل کسب کنند، گفت: دشمن از اوائل انقلاب در تلاش بود تا ارکان نظام اسلامی را تخریب کند و ابتدا به قشر روحانیت حمله برد اما متوجه شد که مردم در میدان حاضر هستند و این اجازه را نمی دهند، بنابراین به مدت ۸ سال به حمله نظامی روی آورد.

بنابر گزارش دیده بان ایران ارگان رسانه ای نزدیک به حوزه های علمیه به نقل از حجت الاسلام اکبرزاده نوشت: وقتی دشمن در جنگ هشت ساله موفق نشد و به اهداف خود نرسید، حمله به افکار عمومی را در پیش گرفت تا از این طریق بتواند ارزش های دینی و اجتماعی را از بین ببرد و بر اذهان تسلط پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: تحت تاثیر قرار گرفتن افکارِ برخی افراد ریشه در بحران هویتیِ ناشی از شناخت آن هاست و در مسئله ی افکار و شناخت ها جزء نگری عامل و منشأ بسیاری از مشکلات است و باعث نگرانی، دلشوره، مغالطه و اشتباه محاسباتی می شود و نگاه کلان به انسان، صبر، سعهٔ صدر و قدرت حل مشکلات می دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر