کد خبر: 145101
A

معاون رییس جمهور: در سال ۸۸، چون دولت چهار سال به مردم خدمت می‌کرد، خواستند متوقفش کنند، پس آن قائله را برپا کردند؛ این بار به چهار سال نکشید+فیلم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در سال ۸۸، چون ۴ سال دولتی خدمت می‌کرد به مردم در روستا‌ها و جای جای کشور خواستند این حرکت را متوقف کنند پس آن قائله را برپا کردند، اما این بار به چهار سال نکشید همان سال اول این مسائل را شروع کردند.

 معاون  رییس جمهور: در سال ۸۸، چون دولت چهار سال به مردم خدمت می‌کرد، خواستند متوقفش کنند، پس آن قائله را برپا کردند؛ این بار به چهار سال نکشید+فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در سال ۸۸ چون 4 سال دولتی خدمت می‌کرد به مردم در روستاها و جای جای کشور خواستند این حرکت را متوقف کنند پس آن قائله را برپا کردند اما این بار به چهار سال نکشید همان سال اول این مسائل را شروع کردند.

سید محمد حسینی در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: رئیس جمهور هیچ وقت نگفتند ارز را 5000 تومان می کنم. رئیس جمهور نقد داشت که ارز نباید یک دفعه از 3000 تومان با فلان مقدار می رسید.

وی افزود: در سال ۸۸ چون 4 سال دولتی خدمت می‌کرد به مردم در روستاها و جای جای کشور خواستند این حرکت را متوقف کنند پس آن قائله را برپا کردند اما این بار به چهار سال نکشید همان سال اول این مسائل را شروع کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر