کد خبر: 145176
A

مهاجرانی:زمان احمدى نژاد مبالغ هنگفتى از در آمد نفتى ایران را به بانک هاى چین سپردند، در یک کلام مثل غارتگر عمل کردند

عطاءالله مهاجرانی، فعال سیاسی و وزیر ارشاد پیشین در در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس نوشت: چینى ها مطابق سابقه و عرف بین الدول عمل کرده اند! کشورها و دولت ها دنبال منافع خود و منافع بیشتر هستند. ما نباید گمان کنیم که در روابط سیاسى و اقتصادى تعهد اخلاقى و جوانمردى وجود دارد. روسیه هم همین است. در دوران جنگ حتى سوریه و لیبى هم همین بود! این درس مهم را از چین آموختیم!

مهاجرانی:زمان احمدى نژاد مبالغ هنگفتى از در آمد نفتى ایران را به بانک هاى چین سپردند، در یک کلام مثل غارتگر عمل کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عطاءالله مهاجرانی، فعال سیاسی و وزیر ارشاد پیشین در توئیتی در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس نوشت: چینى ها مطابق سابقه و عرف بین الدول عمل کرده اند! کشورها و دولت ها دنبال منافع خود و منافع بیشتر هستند. ما نباید گمان کنیم که در روابط سیاسى و اقتصادى تعهد اخلاقى و جوانمردى وجود دارد. روسیه هم همین است. در دوران جنگ حتى سوریه و لیبى هم همین بود! این درس مهم را از چین آموختیم!

خلاق و فتوت و ادبیات جایى در روابط سیاسى و منافع مالى کشورها ندارد. هیچ تفاوتى هم بین شرق و غرب، آمریکا و اروپا و چین وروسیه نیست!

زمان احمدى نژاد مبالغ هنگفتى از در آمد نفتى ایران را به بانک هاى چین سپردند، در یک کلام مثل غارتگر عمل کردند! ما هستیم که باز خوشخیال و ساده لوحیم

 
 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر