کد خبر: 145245
A

فرمانده سپاه تهران: نباید مرعوب فضای مجازی شویم

فرمانده سپاه تهران ارتباط، اعتماد و امنیت را از مولفه‌های سرمایه اجتماعی دانست و گفت: ما در فضای واقعی و میدانی نباید مرعوب فضای مجازی شویم و بدانیم که آنچه در نهایت نتیجه اتفاقات را رقم خواهد زد، فضای واقعی و میدان است و ما نباید این فضا را از دست بدهیم.

فرمانده سپاه تهران: نباید مرعوب فضای مجازی شویم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسن حسن زاده در نخستین همایش توسعه خدمت و ارتقا امنیت‌ اظهار داشت: در کشور ما بحران‌ها همیشه یک‌ فرصت طلایی برای کسب تجربیات جدید، برطرف کردن نقاط ضعف، خدمت رسانی بیشتر به مردم و تولید سرمایه اجتماعی بوده است.

سردار حسن‌زاده در این نشست مشترک که مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های خدمت رسان تهران حضور داشتند، امنیت را موضوع درهم تنیده با مولفه‌های مختلف اجتماعی در حوزه‌های گوناگون دانست و افزود: امروزه هر آسیب، تهدید یا فعالیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر ارتقا یا کاهش سطح امنیت موثر است بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید با توجه به این موضوع برنامه‌های خود را اجرا و مدیریت کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام‌معظم رهبری درباره شهر تهران گفت: ایشان نگاه خاصی به پایتخت دارند و می‌فرمایند: تهران فراتر از یک کلانشهر است، از یک طرف نماد آبادانی و صلاح در کشور است و از سوی دیگر یک‌ الگو برای سراسر کشور است.

حسن‌زاده وجود مدیران دلسوز، با تجربه و دلسوز را از جمله ظرفیت‌های تهران برای حل مشکلات و عبور از بحران‌ها دانست و تاکید کرد: ما گاهی آنقدر درگیر یا مرعوب مشکلات تهران شده‌ایم که از ظرفیت‌های آن غافل شده‌ایم در حالی که یکی از مهمترین ظرفیت‌های تهران همین مدیران دلسوز و با تجربه‌ای است که ذکر کردم.

وی ادامه داد: ضریب دادن به همکاری‌ها و افزایش برآیند همکاری‌ها حتما ما را به یک‌ معجزه خواهد رساند و به خصوص سرمایه اجتماعی را افزایش خواهد داد.

حسن‌زاده، ارتباط، اعتماد و امنیت را از مولفه‌های سرمایه اجتماعی خواند و گفت: ما در فضای واقعی و میدانی نباید مرعوب فضای مجازی شویم و بدانیم که آنچه در نهایت نتیجه اتفاقات را رقم خواهد زد، فضای واقعی و میدان است و ما نباید این فضا را از دست بدهیم لذا امروز می‌بینیم که آنچه رسانه‌های وابسته به مثلث عبری، غربی و غربی در دوماه اول برای فریب مردم استفاده می‌کردند امروز به آفت کار خودشان بدل شده و عملا اعتبار آنها را به دلیل دروغ‌پردازی‌هایشان به شدت تخریب کرده است.

فرمانده سپاه تهران افزود: باید از فرصت بوجود آمده در اتفاقات اخیر برای هم‌افزایی‌ بیشتر همه مدیران و دستگاه‌های فعال استفاده کنیم و یقین بدانیم که دست خداوند همراه‌ بندگان مومن و تلاشگر خویش است و موفقیت صالحان در زمین سنت تخلف ناپذیر الهی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر