کد خبر: 145341
A

حرکت چراغ خاموش روحانی و یارانش برای انتخابات سال آینده مجلس

جام‌جم آنلاین رسانه رسمی صدا و سیما با انتشار گزارشی کوتاه نوشت: روحانی و تیم اطرافیان او برای انتخابات آینده مجلس در حال برنامه ریزی هستند و بر این اساس نیز در جریان اغتشاشات اخیر موضع‌گیری زیادی نکردند تا در بررسی صلاحیت‌ها دچار مشکل نشوند.

حرکت چراغ خاموش روحانی و یارانش برای انتخابات سال آینده مجلس

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در شرایطی که افرادی مثل خاتمی در خصوص حوادث اخیر به موضع گیری رسمی و شفاف دست زدند حسن روحانی راه متفاوتی در پیش گرفته و کوشیده خود را در هاله ای از محافظه کاری و احتیاط فرو ببرد و حداقل بعد از آغاز اغتشاشات اخیر به صورت علنی فعالیت سیاسی خاصی نداشته باشد.

سکوت حسن روحانی در خصوص حوادث اخیر را می توان از این منظر تحلیل کرد که او به خوبی می داند هر نوع موضع گیری رسمی و علنی درباره اتفاقات روز ولو به شکل میانه‌، آورده سیاسی برای او و یارانش به همراه نخواهد داشت.

به بیان دیگر روحانی که عملکرد دولتش عامل مهمی در ایجاد وضعیت بغرنج اقتصادی بود نمی تواند در نقش اپوزیسیون شرایط موجود ظاهر شود پس هوشمندی سیاسی ایجاب میکند که برهه کنونی برای او با سکوت توام و طی شود. از طرف دیگر روحانی نمی خواهد بیرون ماندنش از قدرت با موضع گیری احساسی و تند روندی دائمی به خود بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر