کد خبر: 14565
A

عضو شورای مرکزی اعتمادملی: هنوز هم روشن نشده چرا کروبی در سال88، کرباسچی را رئیس ستاد انتخاباتش کرد

محمدجواد حق شناس: وقتی در سال ٨٨ آقای کروبی تصمیم گرفت وارد انتخابات شود دوستان اعتماد ملی معتقد بودند برخلاف انتخابات ٨٤ این انتخابات قطبی است.

عضو شورای مرکزی اعتمادملی: هنوز هم روشن نشده چرا کروبی در سال88، کرباسچی را رئیس ستاد انتخاباتش کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  محمدجواد حق شناس عضوشورای مرکزی حزب اعتمادملی به روزنامه اعتماد می گوید: معتقد بودند پس در این انتخابات جریان اصلاح‌طلب همزمان دو نامزد بدهد یا باید خاتمی و موسوی را متقاعد می‌کردیم که پشت سر کروبی بایستند یا اگر نتوانستیم متقاعد کنیم حضور دو یا سه نامزد در سال ٨٨ کاملا منجر به نتیجه‌ای می‌شد که ممکن بود آسیب جدی وارد کند.

یکی از بحث‌هایی هم که در حزب وجود داشت در مورد این بود که آقای کروبی تصمیم گرفته بود ستادش را به آقای کرباسچی واگذار کند در حالی که دوستان حزب معتقد بودند وقتی حزب در این ٤ سال شکل گرفته و توانسته در تمام کشور و کم‌تر از یک سال دفاتر استانی راه‌اندازی و کنگره برگزار کند، روزنامه داشته باشد طبیعتا نگاه حزب این بود که وقتی توانستیم در سال ٨٤ اداره کنیم که حزبی نبود در ٨٨ قطعا می‌شود پس چرا باید مسوولیت ستاد به آقای کرباسچی واگذار می‌شد. از طرفی کارگزاران هم به سمت آقای موسوی رفت و این سوال هم پیش آمد که چگونه است که دبیرکل یک حزب در ستاد کروبی کار می‌کند اما اعضای شورای مرکزی آن تصمیم سیاسی شان به سمت موسوی است این از عجایب و سوالات ما است که هنوز روشن نشده.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر