کد خبر: 145745
A

یاران احمدی‌نژاد اعلام کردند: دستگاه قضایی قاطعانه با اغتشاشگران برخورد کند/ دشمن به دنبال تجزیه ایران است

جمعی از وزرا و مسئولان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند: اغتشاشات اخیر که در حقیقت در قالب یک جنگ ترکیبی و به قصد محو نقاط قوت و موفقیت‌های داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، توطئه دیگری از سوی امریکا، غرب، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای ارتجاعی منطقه بود که با ایجاد آشوب، تخریب، قتل و ناامنی و با هدف تجزیه ایران اسلامی، با همکاری برخی از گروه‌های معاند و تجزیه طلب داخلی و داعش، عملیاتی شد.

یاران احمدی‌نژاد اعلام کردند: دستگاه قضایی قاطعانه با اغتشاشگران برخورد کند/ دشمن به دنبال تجزیه ایران است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جمعی از اعضای کابینه دولت‌های  نهم و دهم طی بیانیه‌ای در رابطه با اتفاقات اخیر کشور اعلام کردند:  از قوه قضاییه می‌خواهیم با ایجاد زمینه‌های قانونی و رسانه‌ای و به منظور صیانت از حقوق و امنیت مردم، و با جدا سازی دقیق معترضین از مفسدان و مزدوران فتنه، از کسانی که اغتشاشات چند ماه گذشته را رهبری و موجب ناامنی برای مردم و کشور شده اند و نیز کسانی که با بی تدبیری‌ها، سوء استفاده‌ها، فساد­های مالی و اقتصادی موجب نارضایتی، بدبینی و ناامیدی مردم شده اند، با قاطعیت برخورد کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و چهار سال قبل، انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امام (ره) به عنوان بزرگترین پدیده قرن درعرصه بین الملل توانست راه را برای تغییرات اساسی و راهبردی درمنطقه و جهان باز ونقش بی بدیل و موثر خود را هوشمندانه ایفا نماید. به همین دلیل ازهمان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی امریکا، با توطئه های متعدد از جمله شورش های منطقه ای و قومیتی، کودتا، جنگ تحمیلی، ترور ، نا امنی، تحریم و... درصدد شکست این انقلاب الهی و بنیادین برآمد، لکن حمایت ها و پشتیبانی های همه جانبه مردم فهیم و بصیر بویژه  زنان و جوانان غیور از انقلاب اسلامی، دشمنان را ناکام گذاشت.

پیشرفت‌های شگرف در انرژی صلح آمیز هسته‌ای، فعالیت‌های علمی و دانشگاهی، فناوری‌های نوین، نانو، هوافضا، سلول های بنیادین و....، ایجاد زیرساخت های وسیع و نیز توسعه چشم گیر در صنایع راهبردی دفاعی، از یک سو و  رسیدن به استقلال همراه با رشد جایگاه و پایگاه مردمی وسیاسی منطقه ای از سوی دیگر، باعث شد تا این دشمنی ها به شکل گسترده تری بروز نماید که می‌توان تحریم های سنگین و همه جانبه جبهه دشمن علیه ملت ایران را گوشه ای از آن ها دانست.

در مقابل و در همه این مراحل، پشتیبانی، هم دلی، هم راهی و بصیرت اقشار مختلف مردم فهیم ایران اسلامی، بویژه زنان و جوانان، عامل اصلی عبور پیروزمندانه ج.ا.ا از این توطئه ها و فتنه ها بوده است.

اغتشاشات اخیر که در حقیقت در قالب یک جنگ ترکیبی و به قصد محو نقاط قوت و موفقیت‌های داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، توطئه دیگری از سوی امریکا، غرب، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای ارتجاعی منطقه بود که با ایجاد آشوب، تخریب، قتل و نا امنی و با هدف تجزیه ایران اسلامی، با همکاری برخی از گروه های معاند و تجزیه طلب داخلی و داعش، عملیاتی گردید.

ما به عنوان اعضاء هیات دولت های نهم و دهم، با اذعان به مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریم ها از یک طرف و بی تدبیری های ناشی از تفکرات لیبرالی برخی از مدیران، از سوی دیگر و با محق دانستن مطالبات مردمی وضرورت شنیدن صدای معترضین و در تبعیت از فرمایش امام راحل مان که "حفظ نظام را اوجب واجبات میدانست"، ضمن تجدید بیعت با امام المسلمین و نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و با مدد گرفتن از روح بلند شهدا، بویژه شهدای امنیت، حمایت و پشتیبانی خود را از نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و قضایی کشور اعلام و اقدامات ناجوانمردانه و ددمنشانه تروریست ها و اغتشاش گران سرسپرده سرویس های دشمن را محکوم نموده و انتظار داریم خواص جامعه با بصیرت به میدان آمده و از کیان اسلام و انقلاب اسلامی حمایت نمایند.

در ضمن از قوه قضاییه میخواهیم با ایجاد زمینه‌های قانونی و رسانه ای و به منظور صیانت از حقوق و امنیت مردم، و با جدا سازی دقیق معترضین از مفسدان و مزدوران فتنه، از کسانی که اغتشاشات چند ماه گذشته را رهبری و موجب نا امنی برای مردم و کشور شده اند و نیز کسانی که با بی تدبیری ها، سوء استفاده ها، فساد­های مالی و اقتصادی موجب نارضایتی، بد بینی و نا امیدی مردم شده اند، با قاطعیت برخورد نمایند.

رجاء واثق داریم: انقلاب اسلامی با عنایات و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و حضور و حمایت مردم بصیر کشور تمدن ساز ایران اسلامی، از فتنه اخیر نیز پیروزمندانه عبور خواهد کرد. ان شاءالله . من الله توفیق

مسعود زریبافان – مصطفی محمد نجار - حیدر مصلحی– صفار هرندی – سید مرتضی بختیاری - محمد علی آبادی – فرهاد رهبر – صادق محصولی - محمد ناظمی اردکانی – منوچهر متکی - مریم مجتهدزاده - فریدون عباسی دوانی – اسد الله عباسی – عبدالرضا مصری – محمد مهدی زاهدی – محمد رضا اسکندری -  محمد عباسی – لطف الله فروزنده – سید احمد موسوی – صادق خلیلیان – مجید نامجو– محمد سلیمانی – احمد زاده کرمانی – علیرضا طهماسبی – رضا تقی پور – کامران دانشجو – سید امیر منصور برقعی – سید محمد رضا میرتاج الدینی - مجید دوستعلی – علی صدوقی - سید مهدی هاشمی - مجید ملکی تبار – داود مددی – مجید جعفرزاده

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر