کد خبر: 145775
A

رییس عقیدتی سیاسی ارتش: دشمنان نمی توانند پیشرفت جمهوری اسلامی در مسائل هسته ای را ببینند/ امروز دشمن، از اقدامات زیربنایی ما باخبر است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی ظهر امروز در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بیان داشت: آمریکا به دنبال ملت بی‌خاصیت و مردم بی‌تفاوت و سرزمین سوخته است و نمی‌تواند پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را ببیند و امروز دشمن به همین دلیل نگران است.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش: دشمنان نمی توانند پیشرفت جمهوری اسلامی  در مسائل هسته ای را ببینند/  امروز دشمن، از اقدامات زیربنایی ما باخبر است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی ظهر امروز در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بیان داشت: آمریکا به دنبال ملت بی‌خاصیت و مردم بی‌تفاوت و سرزمین سوخته است و نمی‌تواند پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را ببیند و امروز دشمن به همین دلیل نگران است.

وی عنوان کرد: عزت هر ملتی در گرو شناخت دقیق دشمن و مقابله هوشمندانه با او است. تجربه عدم شناخت دشمن و عدم مقابله با آنها در برخی کشورها، باید درس عبرتی برای همه باشد.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: اگر در حوزه دشمن‌شناسی بیشتر کار نکنیم خسارات زیادی به ما وارد می‌شود‌؛ بنابراین توصیه شده است که مسلمان باید زمان‌شناس و دشمن‌شناس باشد. جمهوری اسلامی ایران، دشمنانی دارد ولی دشمن شماره یک ما و بلکه دشمن شماره یک بشریت و مستضعفان و بلکه همه ادیان آمریکا است؛ این همان حقیقتی است که حضرت امام خمینی (ره) به طور مکرر فرمودند. فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) نیز آمریکا را خطرناک‌ترین دشمن می‌دانند و ریشه خطرآفرینی اسرائیل هم در آمریکا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: همه ما موظف هستیم که نسل جوان را درباره دشمنی آمریکا و نقش اول او در دشمنی با کشورمان را تبیین کنیم. آمریکا همواره با ما دشمنی داشته است. مشکل آمریکا روحانیت نیست، آنها پیش از این هم با اقدامات خود ماهیت ضدایرانی خودشان را نشان داده‌اند. کودتا علیه دولت قانونی، حمایت از سازمان تروریستی منافقین، حمله به سکوهای نفتی و نفتکش‌ها در اواخر جنگ، حمله به هواپیمای مسافربری که همه مسافران آن مردم عادی بودند و اعمال بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها، حتی تحریم داروهای بیماران پروانه‌ای فقط نمونه‌هایی از دشمنی‌های آمریکا با ایران است. با وجود این جنایت‌ها، چگونه برخی افراد هنوز از آمریکا حمایت می‌کنند و از برقراری رابطه با آنها حرف می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی خاطرنشان کرد: دشمن با جلوگیری از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای، جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ایستاده است. عده‌ای از کارشناسان معتقدند آمریکا با تحریم به نتیجه نرسیده و به اغتشاش پناه آورده و به دنبال تجزیه ایران است که همه حکایت از دشمنی آمریکا با ملت ایران دارد اما آنها بدانند ملت ایران که دست‌پرورده مکتب امام حسین(ع) است، تسلیم نخواهد شد. هر چقدر کوتاه بیاییم، دشمن کوتاه نمی‌آید و این حقیقتی است که نمونه آن در موضوع برجام دیده شد.

وی تاکید کرد: سؤال ما این است که کشورهایی که در برابر آمریکا کوتاه آمدند، آیا آمریکا در مقابل آنهاکوتاه آمده است؟ اینگونه نیست. آمریکا به دنبال ملت بی‌خاصیت و مردم بی‌تفاوت و سرزمین سوخته است و نمی‌تواند پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را ببیند و امروز دشمن، از اقدامات زیربنایی ما باخبر است و از حرکت رو به جلوی دولت انقلابی آگاهی دارد و به همین دلیل نگران است. بحث ما با آمریکا بحث اسلام، ایران، استقلال و عزت ایران اسلامی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر