کد خبر: 146014
A

یک نماینده مجلس: رفتار اصلاح‌طلبان در قبال دولت ناجوانمردانه است/ دلار در زمان همتی 650 درصد گران شد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارنظرهای اصلاح‌طلبان علیه دولت از انصاف به دور است و جوانمردانه نیست که عده‌ای اصلاح‌طلب فرصت را غنیمت شمرده و به دولت در رسانه‌ها حمله کنند و کار را دولت را زیر سوال ببرند.

یک نماینده مجلس: رفتار اصلاح‌طلبان در قبال دولت ناجوانمردانه است/ دلار در زمان همتی 650 درصد گران شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر محسن هاشمی رفسنجانی و عبدالناصر همتی در مصاحبه با روزنامه‌های سازندگی و هم‌میهن درباره وضعیت اقتصادی کنونی کشور گفت: مسببان این وضع موجود بهتر است به جای انتقاد از شرایط اقتصادی کشور پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی افزود: تلاطم اقتصادی پیش آمده بیشتر ناشی از اغتشاشات و مسائل سیاسی است و ربط دادن آن به سوءمدیریت و زیر سوال بردن دولت منصفانه نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد آشوب در کشور، گفت:  اظهار نظرهای اصلاح‌طلبان علیه دولت از انصاف به دور است و جوانمردانه نیست که عده‌ای از اصلاح‌طلبان فرصت را غنیمت شمرده و به دولت در رسانه‌ها حمله کنند و کار را دولت را زیر سوال ببرند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دوره مدیریتی عبدالناصر همتی در بانک مرکزی شاهد فشارهای زیادی از نظر اقتصادی به مردم بودیم و دلار در زمان ریاست ایشان افزایش قیمت قابل توجهی داشت. در ابتدای کار دولت روحانی، قیمت دلار حدود ۳ هزار تومان بود اما در پایان کار دولت وی قیمت دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان رسیده بود، یعنی قیمت دلار حدود 650 برابر افزایش یافت.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر