کد خبر: 14645
A

رئیس‌جمهور با قید فوریت دستور رسیدگی به مشکلات مردم ملایر را دهد

نماینده مردم ملایر در مجلس طی تذکری به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به مشکلات مردم این حوزه انتخابیه در پی بارش‌های اخیر و قطعی آب و برق شد.

رئیس‌جمهور با قید فوریت دستور رسیدگی به مشکلات مردم ملایر را دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس اظهار کرد: پس از بارش‌های اخیر برف در شهرستان 300 هزار نفری ملایر علاوه بر برق، زیرساخت‌های مخابراتی نیز قطع شده و نانوایی‌ها به طور کلی تعطیل هستند.

وی افزود: مردم ملایر در همین لحظات با بی برقی و بی آبی زندگی می‌کنند و آب شرب و برق دانشگاه ملایر با 6 هزار نفر دانشجو وصل نشده است و بسیاری از روستاها نیز با همین مشکلات مواجه هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: قاطعانه به رییس جمهور تذکر می‌دهم که با قید فوریت دستور رسیدگی به حل این مشکلات را دهند تا مردم گرفتار شده نجات پیدا کنند، انتظار این بود که استاندار یک شب را کنار مردم در بی برقی می‌ماند و ما می‌توانستیم میزبان مدیرکل بحران استان باشیم.

این نماینده مجلس در پایان بیان کرد: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم با قاطعیت دستور دهند مشکل مردم گرفتار شده ملایر در این بحران حل شود و حتی تعدادی از نانوایی‌ها آغاز به کار کنند.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر