کد خبر: 146472
A

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش و فتنه علیه اسلام است/ هدف دشمن از طرح مباحث حجاب، نهاد خانواده است

حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به حوادث ماه گذشته گفت: توطئه و دسیسه اصلی دشمن از آشوب، ایجاد آسیب جدی در زیست عمومی و ضربه به مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم و ایران اسلامی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش و فتنه علیه اسلام است/ هدف دشمن از طرح مباحث حجاب، نهاد خانواده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به حوادث ماه گذشته گفت: توطئه و دسیسه اصلی دشمن از آشوب، ایجاد آسیب جدی در زیست عمومی و ضربه به مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم و ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری شامگاه چهارشنبه در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: هدف اصلی دشمن در این زمینه، ایجاد نفاق در مردم و تخریب ارکان مهم امنیت فکری، اخلاقی و معنوی در جامعه است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه دنیای غرب و آمریکا هیچگاه حامی و دلسوز ایران و ایرانی نبوده است، ادامه داد: طرح برخی ادعاهای واهی و نخ نما شده مبتنی بر حمایت از مردم در حوزه فرهنگ و حجاب تنها یک دسیسه و ترفند شوم برای ضربه زدن به انسجام مردم و اقتدار کشور است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن در این میدان نابودی بنیان خانواده ایرانی است، بیان کرد: هدف اصلی دشمن از طرح مباحث حجاب، اصل نهاد خانواده است چرا که این نهاد تار و پود فرهنگ عمومی جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

حاج علی اکبری ادامه داد: در این نبرد اگر دچار غفلت شویم نسل‌های آینده، اولیا خدا و صاحب اصلی این کشور ما را نخواهند بخشید.

شورای فرهنگ عمومی اتاق جنگ مقابله با دشمن است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها به عنوان اتاق جنگ و قرارگاه مقابله با دشمن به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: امروز شورای فرهنگ عمومی باید حالت و آرایش قرارگاهی به خود بگیرد و به صورت سرزنده و سرحال تصمیم‌های قوی، موثر و مناسب را اتخاذ کند.

حاج علی اکبری با بیان اینکه بخش فرهنگ عمومی خیلی ساده گرفته شده است، گفت: همه ما باید پای آموزش و پرورش بایستیم چرا که جنگ امروز در این عرصه طراحی شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برنامه‌ریزی، مدیریت و مهندسی فرهنگ را یکی از رسالت ها و مأموریت‌های مهم مسئولان دانست و افزود: اهداف دشمنان در ایجاد اغتشاش و فتنه، تخریب ذهن نوجوانان و جوانان نسبت به فرهنگ و هویت غنی و اصیل ایرانی اسلامی است.

به گفته حاج علی اکبری، باغبانی فرهنگی در مقابل بادهای خزان و مسمومی که می‌وزد و می‌خواهد فضای فرهنگی جامعه را که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده، پژمرده کند ضروری است و باید به فریاد آن رسید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه امروز زمان پاسخ به شبهات نوجوانان آن هم از بیرون آموزش و پرورش نیست گفت: امروز فضای دانش آموزی ما نیاز به طراوت، نشاط، تخلیه هیجانی، اعتماد و انس دارد که باید با برگزاری اردوهای تربیتی از جمله اردوهای پیشرفت و راهیان نور، مشهد مقدس و اجرای برنامه های ورزشی مفید این فضا را بهبود بخشید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: باید تلاش کنیم تحرک، اردو و ورزش که موجب طراوت و نشاط در جامعه دانش آموزی می شود را ایجاد کنیم.

حاج علی اکبری عنوان کرد: مهمترین طراحی دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی، مسموم کردن فضای فرهنگی جامعه است.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر