کد خبر: 146515
A

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: حجاب با هویت دینی ملت ایران مرتبط است/ دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ما نخواهد داشت

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اعلام کرد که این حماسه را نمایش سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ملت ایران نخواهد داشت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: حجاب  با هویت دینی ملت ایران مرتبط است/ دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ما نخواهد داشت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، این حماسه را نمایش سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ملت ایران ندارد.

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی سالروز حماسه ۹ دی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

در میانه کارزار جنگ ترکیبی مرور برخی حوادث گذشته می‌تواند چراغ راه آینده باشد. حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از بزنگاه‌های تاریخی ملت ایران است که عیار واقعی سرمایه اجتماعی انقلاب را به رخ می‌کشد.

حماسه ۹ دی ماه در یک جمله حضور همه‌جانبه، خودجوش، فراگیر و ناشی از هویت دینی ملت ایران بود که احساس می‌کردند آرمان‌های انقلاب به مخاطره افتاده است. ملت ایران در هشتم و نهم دی‌ماه در سراسر کشور به میدان آمدند تا نشان دهند خط دشمن را نمی‌پذیرند و انقلاب رنگین وابسته به مثلث «آمریکا – رژیم صهیونیستی – ارتجاع» را به رسمیت نمی‌شناسند.

فتنه سال ۸۸ را باید یکی از مهمترین مصداق‌های انقلاب‌های مخملین آمریکایی دانست که البته برخلاف سایر کشورها در ایران با شکست مواجه شد؛ فتنه‌ای که هدف آن تبدیل ایران انقلابی به یک ایران مستعمره و هضم شده در نظم امپریالیستی جهانی بود.

نباید فراموش کرد که حماسه ۹ دی وقتی اتفاق افتاد که اغتشاشگران در عاشورای سال ۸۸ با بی احترامی به عزاداران حسینی صبر انقلابی ملت ایران با به جوش آوردند. در واقع حوادث عاشورای سال ۸۸ زمانی بود که فتنه‌گران به طور کامل نقاب از رخ برداشتند و نشان دادند که شعارهای سیاسی مثل «رأی ما کجاست؟» صرفاً یک بهانه بوده است و هدف اصل نظام اسلامی و تضعیف هویت دینی و انقلاب ملت ایران بوده است.

بدون شک باید گفت دشمنان ملت ایران از حماسه بزرگ ۹ دی غافلگیر شدند. یکی از اصلی‌ترین دلایل این غافلگیری عدم شناخت ویژگی‌ها و خصایص هویتی ملت ایران از سوی دشمنان است. شاید به توان اینگونه هم گفت که دشمنان نمی‌خواهند و نمی‌توانند هویت دینی و انقلاب ملت ایران را به به رسمیت بشناسند و عدم محاسبه همین مؤلفه در برنامه‌ها و راهبردها آنان منتج به شکست‌شان می‌گردد. به راستی که جامعه ایرانی یک جامعه با هویتی دینی است؛ هویتی که ضدیت با استکبار و ظلم در اعماق آن نهفته شده است.

در غائله اخیر نیز دشمن مجدد درگیر اشتباه محاسباتی شده است و تمرکز خود را بر روی موضوع حجاب گذشته است؛ مسئله‌ای که ارتباط وثیقی با هویت دینی ملت ایران دارد. بدون شک این توطئه دشمن نیز به شکست خواهد انجامید؛ چراکه نسبتی با واقعیت‌های اجتماعی ایران ندارد.

امروز موضوع اصلی بر سر فهم و بصیرت مردم و اغواگری با استفاده از ابزارهایی مانند رسانه و شبکه‌های اجتماعی آنهاست.

کلید پیروزی بر فتنه در حماسه ۹ دی، بصیرت مردم مبتنی بر شناخت از دشمن، فهم و درک تدابیر رهبری و ولایت فقیه و مبانی انقلاب اسلامی بود. شناخت دشمن به معنای پی بردن به ماهیت تهدیدات و راهبرد توطئه‌های او و عمالش و فهم و درک تدابیر رهبری به معنای شناخت راهبردهای رهبری و بایدها و نبایدهای ایشان است. بدون شک همین بصیرت مردم است که سبب شد با وجود بزرگترین عملیات رسانه‌ای و شناختی دشمنان با فهم عمیق از راه و بی‌راه، پوزه دشمنان به خاک مالیده شود.

باید بدانیم امروز جنگ، جنگ ادراک مفاهیم کاذب از واقعیت است؛ چرا که دشمن با همه سلاح‌های شناختی خود وارد میدان شده است که این امر هوشیاری و تلاش برای بصیرت افزایی مردم انقلابی را می‌طلبد.

به عنوان سرباز انقلاب اسلامی در سالروز حماسه ۹ دی ماه با آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت کرده و اعلام می‌داریم که دشمن چاره‌ای جز به رسمیت شناختن هویت دینی و انقلابی ملت ایران نخواهد داشت و همه توطئه‌های آن‌ها به فرصتی برای پیشرفت ایران اسلامی منتج خواهد شد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر