کد خبر: 146768
A

فرمانده سپاه تهران: ایران به قرارگاه حسین بن علی و تبدیل به حرم شده/ لازم باشد جان خود را فدا می‌کنیم

سردار حسن‌زاده فرمانده لشگر سپاه محمد رسول الله (ص) تهران: یکی از نکات دیگری که در همین فتنه اخیر به آن رسیدیم آن است که امروز ایران به قرارگاه حسین بن علی و تبدیل به حرم شده است و اگر این حرم بماند، باقی حرم‌ها خواهند ماند و اگر این حرم از دست برود، باقی حرم‌ها از جمله حرم محمدی هم از دست خواهد رفت.

فرمانده سپاه تهران: ایران به قرارگاه حسین بن علی و تبدیل به حرم شده/ لازم باشد جان خود را فدا می‌کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرمانده لشگر سپاه محمد رسول الله (ص) گفت:‌ یکی از نکات دیگری که در همین فتنه اخیر به آن رسیدیم آن است که امروز ایران به قرارگاه حسین بن علی و تبدیل به حرم شده است و اگر این حرم بماند باقی حرم‌ها خواهند ماند و اگر این حرم از دست برود باقی حرم‌ها از جمله حرم محمدی هم از دست خواهد رفت.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله در مراسم تجلیل از کارمندان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار وزارت کشور گفت: یاد همه شهدا به ویژه شهدای امنیت، شهید آرمان علی وردی و شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: شهید سلیمانی چند فرمول را به ما یاد داد که باید چند بار وصیت این شهید والا مقام را بخوانیم. نکاتی که وجود دارد این است که در این وصیتنامه به واژه ولایت فقیه خیلی اشاره شده است و اگر ما می‌خواهیم پیروزی‌ها را ادامه دهیم، باید به این نکات توجه کنیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: یکی از فرمول‌های حاج قاسم عاقبت‌ به خیری و حفظ شأن حکیم فرزانه است. در نهایت تصور ما شهید سلیمانی به آن عاقبت به خیری مورد نظر که همان شهادت بود، رسید.

وی افزود: رهبری در منزل حاج قاسم سلیمانی به خانواده این شهید بزرگوار گفتند که شهادت حاج قاسم بزرگ بود همانگونه که جهاد بزرگی داشت. یکی از نکات دیگری که در همین فتنه اخیر به آن رسیدیم آن است که امروز ایران به قرارگاه حسین بن علی و تبدیل به حرم شده است و اگر این حرم بماند، باقی حرم‌ها خواهند ماند و اگر این حرم از دست برود، باقی حرم‌ها از جمله حرم محمدی هم از دست خواهد رفت. امروز دشمن تمام تلاشش را می‌کند که ملت ما به ناامیدی برسد و در این حوادث اخیر هم دیدید که بعضاً تلاش می‌کنند طوری مطرح کنند که موضوع، حجاب یا دوقطبی‌های جعلی است در حالی که اینطور نیست.

وی افزود: این‌ها بعد از دفاع مقدس تحقیق را با همکاری ۳۸۰ تن از نخبگان خود در عرصه‌های نظامی، سیاسی و اجتماعی را در مجموعه رژیم صهیونیستی انجام دادند که چرا وقتی تمام توان خود را برابر یک نظام تازه‌تأسیس به اسم جمهوری اسلامی برای هشت سال جنگ به کار گرفتند بازهم شکست خوردند؟ نتیجه این تحقیق به ۱۵ مورد اشاره می‌کند که در این نتیجه جنگ سهیم بوده‌اند و دو مورد اصلی آن یکی واقعه عاشورا و نهضت امام حسین (ع) است و یکی هم انتظار مردم ایران برای ظهور و گستراندن عدالت در جهان و گفته‌اند تا وقتی ملت ایران بین مکتب حسینی و مکتب انتظار قرار دارند شکست‌ناپذیر است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله  گفت: در کوران این حوادث و فتنه‌ها اگر لازم است - که حتماً لازم است - ما و امثال ما جان خود را فدا کنیم تا حقایق بر ملت ما و سایر ملت‌ها روشن شود هیچ ابایی نداریم و افتخار می‌کنیم که مردم بدانند امثال حاج قاسم سلیمانی که خود را فدایی ملت، ایران، رهبری و انقلاب می‌دانست در این کشور زیاد هستند.

سردار حسن‌زاده گفت: در فتنه اخیر جهانی علیه ایران اسلامی، دشمنان حملات خود را به این خیمه و حرم معطوف کردند که تیرشان به سنگ خورد و دیدید که ملت ایران چه فضایی برای تشییع شهدای گمنام به وجود آورد که این موضوع باعث رقم زدن جهاد کبیر شد که به خواست دشمن گوش نکردند. بنابراین ملت راه درست خود را پیدا کرد و درست حرکت کرد و با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی که وجود دارد، از نگاه رهبری ملت قوی عمل کرد.

وی افزود: یکی از موضوعات دیگر خدمت به مردم است یکی از نکات مهم ویژگی شخصیت حاج قاسم سلیمانی خدمت خالصانه و خاضعانه او به مردم بود. حاج قاسم در خارج از کشور و داخل کشور رزمنده بدون مرز شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی مقابله با دشمنان و رفتار نیک با مردم خودی بود. امروز ملت تشنه خدمت بی منت هستند تا از فرمایشات رهبری و اصول‌حاج قاسم سلیمانی استفاده شود.

سردار حسن زاده گفت: یکی دیگر از اصول مهم مکتب حاج قاسم نگاه به جامعه، جوانان، دختران و پسران بود. ما باید خادم همه مردم باشیم نه خادم بخشی از مردم، باید نگاه ما همه جامعه را در بربگیرد نه بخشی از جامعه. در حوادث اخیر هم ما با همین نگاه وارد معرکه شدیم؛ آغوش ما برای کسانی که فریب خورده‌اند باز است، اما قطعا با معاندین سخت برخورد می‌کنیم و نمی‌گذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.

وی در ادامه گفت: به فرموده رهبر انقلاب مکتب حاج قاسم از مکتب عاشورایی و انقلاب اسلامی بیرون آمده است. بنابراین مکتب حاج قاسم به صورت فراگیر، نشات گرفته از آرمان‌های امام و رهبری است و کارمند این مکتب باید از مکتب حاج قاسم پیروی کند و اگر این اتفاق بیافتد، ملت ما موفق‌تر و پیروزتر از امروز خواهد‌ بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر