کد خبر: 147283
A

حسین شریعتمداری خطاب به اصلاح‌طلبان: عملکردتان با دشمنان تابلودار اسلام یکی است

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: این پرسش از مدعیان اصلاحات در میان است که مواضع و عملکرد شما با مواضع و عملکرد دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب چه تفاوتی دارد؟!

حسین شریعتمداری خطاب به اصلاح‌طلبان: عملکردتان با دشمنان تابلودار اسلام یکی است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی در روزنامه کیهان با عنوان «قل یا ایها‌الاکافرون» به اصلاح‌طلبان به دلیل دعوت به خویشتنداری حمله کرد و با «کافر خواندن آنان» عملکرد این طیف سیاسی را با عملکرد «دشمنان تابلودار اسلام» یکسان دانست.

شریعتمداری نوشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی مدعیان اصلاحات قلم و زبان به نصیحت گشودند که مبادا نظام به فکر انتقام از آمریکا باشد! و انتقام را باعث کشدار شدن خصومت معرفی می‌کردند! مدعیان اصلاحات در طول آشوب‌های اخیر هنگامی که نوبت به مجازات قاتلان مردم و تروریست‌های آدم‌کش رسید، بار دیگر به میان صحنه دویدند و در حالی که باز ادای مصلحان انسان‌دوست را در می‌آوردند، زبان به زینهار گشوده و قلم به نصیحت چرخاندند که نباید قاتلان را مجازات کرد

او در ادامه نوشته است: این روزها که نشریه فرانسوی «‌شارلی ابدو‌» به اهانت بی‌شرمانه دیگری روی آورده بازهم سر و کله جماعت مدعی اصلاحات پیدا شده و با توئیت‌زدن‌ها و مصاحبه‌ها و مقاله نوشتن‌ها و‌... اصرار دارند که نباید در مقابل این اهانت سخیف و بی‌شرمانه واکنشی نشان داده شود! اکنون این پرسش از مدعیان اصلاحات در میان است که مواضع و عملکرد شما با مواضع و عملکرد دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب چه تفاوتی دارد؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر