کد خبر: 147315
A

چه کسی نامه ناتمام مرحوم هاشمی رفسنجانی را به رهبر انقلاب رساند؟

محسن هاشمی می‌گوید: هاشمی درباره وجود ابهام در پرونده فوت پدر خود گفت کهاتفاق جدیدی در پرونده فوت ایشان رخ نداده است و اگر گزارش دیگری نوشته شده، ما اطلاعی نداریم.

چه کسی نامه ناتمام مرحوم هاشمی رفسنجانی را به رهبر انقلاب رساند؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ همزمان با ششمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی روز گذشته مصاحبه ای با محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم هاشمی درباره  رویکرد وی در تحولات سیاسی  و اجتماعی کشور انجام شد.

هاشمی درباره وجود ابهام در پرونده فوت پدر خود گفت که اتفاق جدیدی در پرونده فوت ایشان رخ نداده است و اگر گزارش دیگری نوشته شده، ما اطلاعی نداریم.

وی در مورد اینکه آیا هاشمی رفسنجانی وصیت نامه دیگری دارند یا نه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: پس از رحلت ایشان، ما دفتر کار و منزل را جستجو کردیم، متن مشابهی به عنوان وصیت نامه جدید پیدا نکردیم اما یک نامه بسیار مشروح و مفصلی ایشان خطاب به مقام معظم رهبری نوشته بودند که نگارش آن چند سال طول کشید و بیش از صد صفحه بود که فرازهای آخر آن نیز ناتمام باقیمانده بود، این نامه را من تقدیم رهبری کردم.

پسر ارشد آیت الله درباره رویکرد پدرشان به بحث حجاب و نوع مقابله با بی حجابی در جامعه نیز خاطرنشان کرد:آیت الله هاشمی رفسنجانی، چه در موضوع حجاب و چه در سایر امور دینی معتقد به اجبار نبود. ایشان و مادرم به گونه ای رفتار کردند که خواهرانم، بدون آنکه مجبور باشند خود حجاب و چادر را برگزیدند.

منبع: اقتصادنیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر