کد خبر: 147486
A

بروجردی: وضعیت زنان در ایران از خیلی کشورها بهتر است

یک نماینده ادوار مجلس گفت: اگر بخواهیم وضعیت زنان در جامعه‌مان را با سایر کشورها مقایسه کنیم، وضعیت مناسب بانوان در جامعه ما، با خیلی از کشورها اصلاً قابل مقایسه نیست.

بروجردی: وضعیت زنان در ایران از خیلی کشورها بهتر است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علاالدین بروجردی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جایگاه زن در جمهوری اسلامی، اظهارداشت: مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از بانوان، تعابیر بسیار زیبایی درباره مسئله حجاب و زنان مطرح کردند. این نشان می‌دهد که دیدگاه جمهوری اسلامی و نظام در خصوص جایگاه زنان بسیار مترقی است و در خصوص موضوع حجاب نیز نگاهی روشن و پویا دارد.

بر اساس گزارش مهر، بخش هایی از گفت و گوی بروجردی را در ادامه می خوانید:

اگر بخواهیم وضعیت زنان در جامعه‌مان را با سایر کشورها مقایسه کنیم، وضعیت مناسب بانوان در جامعه ما، با خیلی از کشورها اصلاً قابل مقایسه نیست.

ده‌ها هزار کودک نامشروع، محصول سیاست‌گذاری و نگاه غرب به زن است. این آماری است که خود غربی‌ها، شامل آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها و سایر همپیمانان آن‌ها، اعلام کرده‌اند. این نشان می‌دهد، آنها به زن به‌شکل یک ابزار نگاه می‌کنند.

زنان در ارتش‌های کشورهای منطقه مانند رژیم اشغالگر قدس حضور دارند. این نشان می‌دهد زن در سیستم‌های آنان تحقیر شده و مورد تجاوز واقع می‌شود. در حالی‌که ما برای زن ارزش و کرامت قائل هستیم و نگاه اسلام اینگونه است.

متأسفانه دشمنان توانستند شعارهایی را از طریق وسایل تبلیغاتی، در کشور ما مطرح کنند و عده‌ای نیز از روی احساسات وارد صحنه اغتشاشات شدند.

شکی در آن نیست که غربی‌ها اتاق فکری را در خارج از کشور تشکیل داده و همه امکانات خود را به کار گرفتند، تا عملاً یک جنگ ترکیبی را به ما تحمیل کنند. هرچند که دشمنان به اهداف خود نرسیدند اما به طور قطع نیازمند بازنگری در چرایی حوادث تلخ ایام اخیر هستیم. لذا شناخت ابعاد آن برای خنثی‌سازی توطئه‌های بعدی مهم است تا یک بار دیگر دچار غفلت نشویم.

دشمن لحظه‌ای در طراحی و اعمال برنامه جدیدش علیه جمهوری اسلامی درنگ نخواهد کرد اما آنچه جای تردید در آن وجود ندارد، وفاداری مردم به این نظام است.

باید بتوانیم علی‌رغم همه تحریم‌ها، گره‌های اقتصادی را هم باز کنیم و این امر شدنی است. همچنین لازم است دولت با سرعت بیشتر و با استفاده از همه امکانات و راهکارهای سازنده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند.

آمریکایی‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نگرانی جدی از این بینش جدید انقلابی، در سطح سایر کشورهای اسلامی داشتند. طراحی آنها برای بهم ریختگی داخلی کشورهای اسلامی و ایجاد درگیری در بین کشورها بوده است.

اگر ظرف ۴ دهه گذشته را ملاحظه کنید، از عراق افغانستان تا سوریه و یمن در همه آنها جنگ‌های مهندسی شده و طراحی شده بوده است. تا جهان اسلام به خودش مشغول باشد و سلاح‌های آمریکا و هم‌پیمانانشان هر چه بیشتر به فروش برسد.

در واقع داعش را خود آمریکایی‌ها به‌وجود آورده بودند. ترامپ در تبلیغات انتخاباتی‌اش، رسماً این موضوع را به صراحت اعلام کرده بود. آنها به دنبال آن بودند، دولت عراق و شام را در اختیار داعش قرار دهند.

به کمک داعش و به عنوان یک تشکل تروریستی و با حمایت همه جانبه آمریکا و کشورهای غربی، برای جمهوری اسلامی مزاحمت جدی ایجاد بکنند، زیرا اگر سوریه سقوط می‌کرد طبیعتاً لبنان قدرت مقاومت نداشت و عراق هم هدف بعدی آنها بود. هم‌مرزی داعش با جمهوری اسلامی ایران نیز در مراحل بعدی قرار داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر