کد خبر: 147493
A

احمد خاتمی: شعار "مرگ بر انگلیس" لایق مقامات انگلیس است/ بسیجی‌کشی چیزی جز هدف قرار دادن امنیت کشور نیست

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: برای ضعف ها که سطل زباله آتش نمی‌زنند، آن‌ها آمدند تا امنیت را هدف قرار دهند. بسیجی‌کشی چیزی جز هدف قرار دادن امنیت کشور نیست. خوراک این‌ها تبلیغات دروغ است و صدها هزار دروغ را در رسانه‌هایشان گفتند.

احمد خاتمی: شعار "مرگ بر انگلیس" لایق مقامات انگلیس است/ بسیجی‌کشی چیزی جز هدف قرار دادن امنیت کشور نیست

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سید احمد خاتمی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران با تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: پیغمبر دو یادگار دارد، یکی کتاب خدا و دومی عترت است، حدیث ثقلین نیز در 22 کتاب آمده است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) شریک آیه ایثار است و عالمان اهل سنت هم بر اینکه ایشان مصداق کوثر است، تأکید دارند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران افزود: در چهل روایت از کتاب‌های شیعه و اهل سنت آمده که اگر ایشان می‌آمد، پیامبر خودش به استقبال ایشان می‌رفت و دستش را می‌بوسید.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: در 36 روایت از پیغمبر آمده که «فاطمه پاره تن من است»، محبت حضرت فاطمه (س) محور وحدت جهان اسلام است. امروز را شیعه و سنی باید جشن بگیرند.

خاتمی گفت: در عرصه وظایف و اختیاراتی که مرد و زن دارند، تفاوت‌شان بر مبنای اعتدال است، غرب زن اسیر می‌خواهد و از زن‌ها استفاده ابزاری می‌کند؛ غرب زن‌ها را برای ارضای جنسی می‌خواهد.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم فرمودند: اغتشاشگران آمدند تا اقتدار ایران را بزنند و نیامدند اعتراض به ضعف‌ها کنند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: برای ضعف ها که سطل زباله آتش نمی‌زنند، آن‌ها آمدند تا امنیت را هدف قرار دهند. بسیجی‌کشی چیزی جز هدف قرار دادن امنیت کشور نیست. خوراک این‌ها تبلیغات دروغ است و صدها هزار دروغ را در رسانه‌هایشان گفتند.

خاتمی ادامه داد: آن نشریه فرانسوی که این غلط را کرده و به رهبر معظم انقلاب توهین کرده، نشریه مبتذلی است، این نشریه عددی نیست که صرفا به خاطر آن، این همه جمعیت به صحنه بیاید.

وی ادامه داد: سؤال این است که ریشه این مسائل کجاست؟ ریشه این است که می‌خواهند اسلام را بزنند، ما فدای اسلام هستیم، آن‌ها می‌خواهند چراغ اسلام را خاموش کنند و این چراغ خاموش شدنی نیست.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: مطلب دوم این است که چرا مقام معظم رهبری مورد هدف است، این‌ها از اسلام کینه دارند، مقام معظم رهبری نگذاشتند پرچمی که امام (ره) برافراشت، بر زمین بماند، کینه و عناد آن‌ها تا زمانی که نظام اسلامی بر پاست، ادامه دارد، اما این راه استقامت است.

خاتمی ادامه داد:‌ نکته بعدی خلیج فارس است، در قدیمی‌ترین سندها این آبراه به نام خلیج‌فارس نامیده شده و این به نام یک ملت است، این خلیج ایرانی بوده هست و خواهد بود و مُلک ابدی ایران است. این هشدار جدی است، دیگر حق ندارید حرفش را بزنید.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، مصوبه مجلس عوام انگلیس مبنی بر تروریست بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اوج دشمنی آن‌ها با مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتطامی، بسیج، پلیس، ارتش و سپاه حافظان مردم و امنیت کشور هستند که با علنی شدن این دشمنی، مرگ بر انگلیس لیاقت شما است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر