کد خبر: 14753
A

پارسایی: طرح برخورد با برهم زنندگان جلسات رسمی مختص «فراکسیون امید» نیست

سخنگوی فراکسیون امید: باید توجه داشت که این طرح هنوز تصویب نشده و نیاز به چکش کاری دارد، افرادی که در قابل این طرح هوچی گری می‌کنند، اگر پیشنهادی دارند برای اصلاح این موارد پیشقدم شوند.

پارسایی: طرح برخورد با برهم زنندگان جلسات رسمی مختص «فراکسیون امید» نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ بهرام پارسایی در خصوص طرح دو فوریتی برای مجازات برهم زنندگان مراسم رسمی، اظهار داشت: طرح دو فوریتی که مطرح شده فرا جناحی و فرافراکسیونی است، این طرح ویژه فراکسیون امید نبوده و هنوز هم تصویب نشده که برخی برآشفته شده‌اند و انتقاد می‌کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاکله و کلیت این طرح مقرر می‌دارد با افرادی که در مراسم‌ها و سخنرانی‌ها اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد شود، بیان کرد: اینکه برخی سریع برآشفته شده‌اند و تنها یک بخش از این طرح را برجسته می‌کنند، اشتباه است، زیرا قطعا این طرح محاسن زیادی دارد، قطعا این طرح چکش کاری و اصلاح می‌شود.

سخنگوی فراکسیون امید با بیان اینکه این طرح کاملا در حمایت از آزادی بیان است، ادامه داد: در حال حاضر بعضی‌ها به خود این اجازه را می‌دهند که تریبون افراد را قطع کنند تا صدای افراد شنیده نشود، هدف این طرح این است که با اینگونه افراد مقابله شود.

پارسایی متذکر شد: کشور ما تاکنون به دلیل این موضوعات دچار لطمات سنگینی شده و بهانه، به دستِ بهانه جویانی افتاده است تا کشور ما را از این جهت زیر سوال ببرند.

وی در خصوص اینکه جزئیاتی در این طرح وجود دارد، که اگر کسی سوال کند و جلب توجه شود، مستوجب برخورد است، گفت: این موضوع در این طرح وجود ندارد ولی باید توجه داشت که این طرح هنوز تصویب نشده و نیاز به چکش کاری دارد، افرادی که در قابل این طرح هوچی گری می‌کنند، اگر پیشنهادی دارند برای اصلاح این موارد پیشقدم شوند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرسیدن سوال در این گونه مراسم‌ها خود به خود منجر به جلب توجه می شود و پرسیدن سوال برای جلب توجه است، گفت: اما اگر این سوال باعث اغتشاش و نا امنی آن جلسه شود و تریبون را قطع کند، قطعا در این طرح دیده می‌شود تا با این فرد برخورد شود.

پارسایی بیان کرد: با وجود دفاعی که از این طرح می‌کنم اما معتقدم نیاز به اصلاح دارد، زیرا وحی منزل نیست که هر چه طرح شود، قابل تغییر نباشد.

وی افزود: نمایندگانی مانند آقای یوسفیان ملا که پیشکسوت، حقوقدان هستند و عضو فراکسیون امید هم نیستند، این طرح را امضا کرده‌اند، آقای عارف نیز بوده‌اند و ما نیز امضا کرده‌ایم، اما افرادی که بخواهند از کاه، کوه بسازند، کم نیستند و تریبون های خوبی نیز در اختیار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر