کد خبر: 14761
A

خانه احزاب از این پس با ساز و کار فراکسیونی اداره خواهد شد

رئیس خانه احزاب با بیان اینکه این خانه از این پس با سیستم فراکسیونی تشکیل جلسه خواهد داد، گفت: هسته مرکزی خانه احزاب کشور ۳۰ عضو خواهد داشت.

خانه احزاب از این پس با ساز و کار فراکسیونی اداره خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ قدرت الله حشمتیان در تشریح ترکیب هسته مرکزی خانه احزاب کشور، ابراز داشت: از این پس هسته مرکزی خانه احزاب از ۳۰نفر شامل هفت نفر اصولگرا، هفت نفر اصلاح طلب، هفت نفر مستقل و ۹عضو غیر رسمی شامل سه عضو علی البدل برای هر سه طیف تشکیل خواهد شد و از این پس ساز و کار جدید خانه احزاب از طریق تاسیس دفاتر این خانه در مراکز استانی پیگیری و ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه مشی خانه احزاب از این پس به دفاتر مراکز ۳۱گانه استان های کشور ارائه خواهد شد و دفاتر استانی نیز از مشی فراکسونی شامل ۳۰نفر از هر سه طیف تشکیل خواهند شد، افزود: آئین نامه جدید خانه احزاب با حضور وزیر کشور، رئیس مجلس و مسئولان ارشد تدوین شده و طبق این آئین نامه اقدامات مرتبط با خانه احزاب کشور ابلاغ و اجرا می شود.

رئیس خانه احزاب کشور درباره رسالت های خانه دفاتر خانه احزاب در سطح استان ها، توضیح داد: پیشرفت و توسعه هر استان با توجه به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه و رسالت ویژه هر دفتر در سطح کشور است که در ترکیب آن از هر سه طیف فعال به صورت مساوی نفراتی حضور خواهند داشت.

حشمتیان یکی از رسالت های ویژه خانه های احزاب در استان ها را مقوله انتخابات پیش رو دانست و ابراز داشت: خانه احزاب در بسیج عمومی برای حضوری حماسی و همچنین پرشور تر برگزار کردن انتخابات نقشی حیاتی و رسالتی سنگین برعهده خواهند داشت.- مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر