کد خبر: 147659
A

یک فعال سیاسی خواستار ورود شورای عالی امنیت ملی به مسأله گاز کشور شد

منصور حقیقت پور گفت: این چه حرفی است که می‌گویند شهروندان اطلاع دهند که چه کسانی بیشتر گاز مصرف می‌کنند؟ واقعا این حرف مایه شرمندگی نیست؟

یک فعال سیاسی خواستار ورود شورای عالی امنیت ملی به مسأله گاز کشور شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره موضوع کمبود گاز گفت: «ما روی گنجی از نفت و گاز نشسته‌ایم اما مردم فقیرانه زندگی می‌کنند و مدیران با بدترین شکل ممکن امور را مدیریت می‌کنند. اصلا قابل پذیرش نیست که کشوری با چنین ثروتی در زمستان کارش به جایی برسد که چندین استان در پس سرمای هوا و کمبود انرژی کلا تعطیل شوند. وزیری که نمی‌تواند امور را مدیریت کند باید کنار برود. چه در عرصه پتروشیمی و چه در عرصه گاز شاهد ناکارآمدی‌های گسترده‌ای هستیم و مسئولان این زمینه‌ها کار را به جایی رسانده‌اند که دشمنان خوشحالی کنند».

او ادامه داد: «چاره‌ای نیست جز آنکه مدیران ناکارآمد از سیستم حذف شوند. کمترین برخورد با آنها باید کنارگذاشته‌شدنشان از کابینه باشد. این چه حرفی است که می‌گویند شهروندان اطلاع دهند که چه کسانی بیشتر گاز مصرف می‌کنند؟ واقعا این حرف مایه شرمندگی نیست؟ همه مسئولان باید شرمنده این ملت باشند زیرا یک مملکت سرشار از استعداد و ثروت را این‌طور مدیریت می‌کنند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «من خواستار آن هستم که شورای عالی امنیت ملی تیمی را موظف کند تا مقصران کمبود گاز در کشور را شناسایی کنند و ببینند علت چنین وضعیتی چیست و با مقصران برخورد کنند».

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر