کد خبر: 147743
A

سردار فدوی: خیلی زود شاهد از بین رفتن رژیم صهیونیستی خواهیم بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.

سردار فدوی: خیلی زود شاهد از بین رفتن رژیم صهیونیستی خواهیم بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه شنبه ۱۷ دی ماه) در یازدهمین همایش نماد مقاومت، گفت: امام (ره) با شروع نهضت در سال ۴۲، موضوع فلسطین را اولین موضوع نهضت اسلامی اعلام کردند و این مسئله قریب به ۶۰ سال موضوع اول انقلاب اسلامی بوده است. فلسطین موضوع اول امام راحل بود.

وی تصریح کرد: دشمنان در ۱۰ سال اول ما را درگیر جنگی کردند که فرصت‌های زیادی را از ما گرفت تا نتوانیم به موضوع فلسطین بپردازیم.

فدوی عنوان کرد: هم رهبر انقلاب و هم سپاه پاسداران پای کار بودند تا خواسته امام در زمینه حمایت از فلسطین (ره) را برآورده کنند. آنچنان که مقام معظم رهبری فرمودند یکی از کارهای بزرگ حاج قاسم سلیمانی این بود که دست فلسطینی‌ها را پر کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: وعده خداوند حق است و تخلفی در آن وجود ندارد، رشید بودن و قوی بودن مردم فلسطین اعتقادی است که باید از بالقوه به بالفعل تبدیل می‌شد که این اقدام صورت گرفت. امام (ره) فرمود که کرانه باختری باید به پا خیزد، امروز دوسوم ارتش رژیم صهیونستیی در کرانه باختری زمین‌گیر شده است.

وی ادامه داد: در رسانه‌ها دیدیم که جوانان فلسطینی چگونه با توسل به خدا علیه رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند و پیروز می‌شوند. قطعاً رژیم جعلی صهیونیست که هیچ ربطی به دین حضرت موسی (ع) ندارد از بین خواهد رفت.

فدوی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مفتخر است برای موضوع اصلی اسلام که امامین قریب ۶۰ سال آنرا اعلام کرده‌اند، همه جانبه پای کار بوده و خواهد بود. تکلیف ما را قرآن مشخص کرده است و این تکلیف بر سینه همه پاسداران وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: اطمینان می‌دهم که ما حتی ۲۴ ساعت را برای افزایش توان و قوه خود از دست نداده‌ایم و در روندی مستمر، با شتاب پیش می‌رویم.

وی تصریح کرد: آنچه دشمنان ما از ما می‌دانند اندک است و زمانی به درستی خواهند فهمید که قوه و توان خود را علیه آنها به کار بگیریم.

فدوی خاطرنشان کرد: هرآنچه در ایران در راستای ایجاد پیشرفت و توانمندی صورت می‌گیرد مربوط به کل جهان اسلام است و هرکسی اراده کند در برابر مستکبرین و کودک‌کشان بایستد از این توانمندی برخوردار است‌.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: خیلی زود شاهد از بین رفتن رژیم صهیونیستی خواهیم بود، صهیونیست‌ها به رهبری ایالات متحده اقداماتی انجام می‌دهند اما به زودی شیطان بزرگ هم از بین خواهد رفت

وی با بیان اینکه دشمنان به بهانه کرونا چشم‌های جوانان را به فضای مجازی معطوف کردند، اظهار کرد: آنچه صهیونیست‌ها می‌خواستند در ایران به وجود بیاورند در مرکزیت خودشان یعنی در تل‌آویو به وجود آمد.

سردار فدوی بیان کرد: در اصل دوم قانون اساسی تاکید شده که از مظلومین دفاع می‌کنیم و زیربار ظلم نمی‌رویم.یعنی ما به صورت اعتقادی و عملی باید این کار را انجام دهیم.

وی یاداور شد: فلسطینیان در جنگ ۲۲ روزه در غزه ثابت کردند که می‌توانند مقاومت کنند. در جنگ ۳۳ روزه همه عالم از آمریکا گرفته تا برخی کشورهای ضعیف حوزه خلیج فارس علیه لبنان حضور داشتند؛ اما نتوانستند پیروز شوند که این موضوع مصداق آیه قران است مبنی بر اینکه حزب خدا پیروز خواهد شد.

فدوی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین بیدار هستند و در ماه‌های گذشته در کرانه باختری با این واقعیت مواجه بوده‌ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر